Nekad ZoyNes | Ban överklagan[R O S E]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes#0001

Vem var det som bannade dig? Tandy (Tandy#1980)

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa skostorlek och det är ooc, jag trodde att det inte var halv ooc fast det var det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa en bil och då swisahde jag honom, sedan gav han mig nycklarna och då var det bara att han skulle skriva över den till mig och då sa jag skostorlek och det menas ju med ID

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså egentligen inte för nu förstår jag att att det är halv ooc men varför jag sa skostorlek är för att dom bilarna jag har sålt till säger också skostorlek och därför sa jag också det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sökte vård på sjukhuset. Sedan skulle till toget och hämta min bil. Den var inte där. Sedan var det 2 lallare som slog MIG och dom hade tjejkaraktär men var en kille och hade inget hår och försökte göra den så ful som möjligt för att lalla. Dom försökte slå mig och sedan sprang jag iväg. Sen blev jag bannad. Blev arg och skrattade när jag blev bannad för fattade inte varför jag blev bannad.

Det var ju en felaktig ban och blev godkänd av Bosse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga skostorlek och istället vara typ tyst eller skriva i ooc chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska aldrig mera säker skostorlek eller något som har med halv occ att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka