Accepterad ZoyNes | Ban överklagan [Kevve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes#0001

Vem var det som bannade dig? Zenvu (Zenvu#4724)

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg... Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combat logg, undviker scenario ~Zenvu. Återstår: 9 dagar 2 timmar 9 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså har ingen aning. Kontaktade han och fråga vad jag gjorde för fel men fick inget svar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg. Jag hade fotbollsträning idag sedan kom jag in på servern 19:30 och då såg jag att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Är säker på att det var en felaktig ban eftersom jag minns inget av combat logg

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första va nog lall och det var första gången jag spela på unive men har aldrig mer lallat och andra var powergaming, visste inget om fivem regler men nu kan jag alla regler eftersom jag e medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, för kommer inte ihåg något om combat logg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte, kommer inte ihåg att jag bröt mot någon regel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka