Nekad ZoyNes | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZoyNes

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ZoyNes/

Ditt Hex-ID: 110000135b6ede9

Vad är din discord tagg? ZoyNes

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: wdwdwdwwd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig och min kompis för att hon inte visste vem som "sa" n ordet ingame och då valde hon att banna mig och min kompis som var helt oskyldiga. Fast de var inte bara hon som tog beslutet för de va typ 4 andra staffs som va i samtalet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingame så körde jag och min kompis med min bil och sedan så blev vi rapporterade att någon sa n ordet nära oss och då drog hon oss till någon byggnad ingame, då snacka vi där i typ 10 minuter och sen gick vi till discord och prata där och då blev jag och min kompis anklaga av att någon av oss sa n ordet när vi inte ens gjorde det. Jag har lite klipps under samtalets gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban. Eftersom att jag eller min kompis INTE sa n ordet ingame så ska vi inte bli bannade. De valde att banna oss för att de inte visste vem det var och då valde dem att banna oss båda när det inte ens va någon av oss som sa det, asså man hör i klippet att det inte ens är likt våra röster. Sen en annan grej var att de server deffa och server muta oss och så sa dem ibland "det var du vi har bestämt det nu" och sen så ångra dem sig och säger "förlåt, det var din kompis nu efter vi lyssnat". Så höll dem på sådär kanske 4 gånger och de visste typ inte ens vad dem gjorde. Aja iallafall det var en felaktig ban......

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan, men det var egentligen då jag var ny på servern, typ innan sommaren 2021 då jag inte kunde något om rp och då ooc och powergamea jag t.ex ganska mycket men sånt gör jag inte idag eftersom att jag har läst reglerna och har liksom spelat på denna servern i över 2 år. Men alla bans är inte heller 100 korrekta, minns att några är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om du menar asså mina tidigare bans så borde jag bara läst reglerna helt enkelt, det var ju mitt fel och jag får ta åt konsekvenserna. Men om du menar nu till varför jag blev bannad på detta ärende, ja då hade jag inte kunnat göra något annorlunda. Jag menar liksom jag sa flera gånger att det inte var jag men de litade inte på mig och jag har INGEN ANING om HUUUUUUR de kan tycka min röst är lik personen som sa n ordet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Vi har klara bevis på de ni har gjort i din nästa banöverklagan vill jag du skriver sanningen och står för de ni gjort.

Nekad, Vi har klara bevis på de ni har gjort i din nästa banöverklagan vill jag du skriver sanningen och står för de ni gjort.
"klara bevis" 💀💀💀 ni alla var osäkra på vem det var + man hör ju att det inte ens är min röst...... skitsamma, pinsamt av er under hela samtalets gång och sen valde ni att banna oss för ni inte ORKADE reda ut detta, låg nivå på staffs!

Tillbaka