Nekad ZoXx1 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoXx1

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1427893468&token=kzMoRvBF

Vad är ditt namn i verkligheten? hej mitt namn är harry lindahl. jag är 12 år gammal

Vad är ditt discord namn? ZoXx#1873

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi svenson och han är 20 år gammal och kommer från belgien. abdi svenson intressen är att jobba, hänga med kompisar och köra bil. abdi svenson hänger mycket med kompisar. hans kompisar jobbar på gruvan och det gör abdi också. abdi har känat över 2 000 000 på att jobba på gruvan så att han bestämde sig att köpa ett hus. han köpte ett hus som kostade 1,5 miljoner. en dag när abdi vaknade kom det 4 stycken maskerade män och avrättade han. det var abdis slut på livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Efter att jag har spelat ett tag på unive som icke medlem känner jag att jag vill steppa upp gamet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bättre bättre stämning, roligare scenarion och bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en tänkt utveckling av en händelsekedja som sträcker sig en längre bit in i framtiden

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när jag kollade på olika servrar på fiwem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka