Accepterad ZoXx1 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoXx1

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1427893468&token=kzMoRvBF

Vad är ditt namn i verkligheten? hej mitt namn är harry lindahl. jag är 13 år gammal

Vad är ditt discord namn? ZoXx#1873

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Råbert Dixon är 43 år gammal och kommer från Belgien. han har ett bra liv för han känade mycket pengar och han hade sin drömjobb. Hans intressen är fotboll. Så han var tränare till ett fotbollslag som heter Ajax. Han vill vara tränare för han älskade fotboll när han var liten. Det går bra i hans matcher. Antingen vinner han eller så blir det lika. En dag förlorade Råbert en satsning. Det handlade om att om Ajax inte vinner Champions League då ska han sluta vara tränare för Ajax. Han förlorade satsningen och slutatde vara tränare till Ajax. Efter det så hade han inte så mycket pengar kvar på grund av att han förlorade sitt jobb. Till slut fick han lämna sitt hus för han hade inte tillräckligt med pengar för hyran. så han var hemlös och frågade folk om pengar. Och det kom en man. Mannen sa att han heter Alvin och han sa att han kan hyra ett flygplan till han som Åker till ett stad som heter Unive Roleplay. Alvin köpte också ett hus till Råbert. Så råbert fick en ´´fresh start´´ han hade ett bra liv i Unive roleplay och han ville bli polis. För han ville stoppa krimineller.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Hej jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har spelat i nån månad nu icke medle. jag kommer också bidra med roligare scenarion och roligare scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bättre bättre stämning, roligare scenarion och bättre rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en tänkt utveckling av en händelsekedja som sträcker sig en längre bit in i framtiden

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när jag kollade på olika servrar på fiwem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka