Nekad ZoXx1 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoXx1

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1427893468&token=kzMoRvBF

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är harry lindahl

Vad är ditt discord namn? slopeeee#9127

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2022

Berätta om din karaktär. daniel andersson är 29 år gammal och äger et gäng med sin bror cennet andersson som är 28 år. deras barndom var väldigt sorlig för att deras far misshandla dom i 7 år tills folk fick börja veta det och polisanmälde. när dom var kring 18-19 år började dom komma in på den kriminella linjen, det började med lite knark sen kom handpistoler. vid 25 års åldern så skapade dom ett gäng och det började komma in medlemar. efter en stund i gänget så började dom få igång vapenlevéranser som va stora. gänget gjorde flera bankrån och butiksrån och åkte aldrig fast. en gång när domskulle göra ett bankrån åkte dom fast och åkte in på livstid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att jag har rpat skit länge och har ksk 500 timmar på fiwem. jag brukar oftas rpa med en bra stämning och skit bra roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med social rp och bättre rp och utveckla mina scenarion mera. kommer ansöka till polis och jobba skit mycket som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om gör ett bankrån och låter mpolisen vinna och man gör det ändå till en rolig grej.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på tiktok och började spela på den.

nekad utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP och Varför ska just du bli Medlem på Unive?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka