Nekad zowie73 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zowie73

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? zowie73

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chico Strain han kommer ifrån Somalia han är född år 1991. Chico kom till Sverige när han var 3. Hans pappa ägde en massa bilar dom flesta var rostiga och gamla men vissa var jätte snygga hans pappa hade även en verkstad som var väldigt populär tills det en dag kom en massa råttor springandes igenom verkstaden. Och sedan den dagen stängdes verkstaden för evigt. Hans pappa var utan jobb i flera veckor tills han en dag fick en ide att åka till Sverige och starta upp en till verkstad så dem tog sig ända till Sverige och han startade upp en verkstad som blev väldigt populär. Hans mamma mådde inte bra och åkte in till sjukhus och det visade sig att hon hade fått cancer. Bara några månader senare så dog hon. Då var det bara Chico och hans pappa kvar Chico behövde börja jobba i verkstaden med hans pappa för att dem skulle kunna tjäna lite mer pengar. Vilket gjorde så att Chico blev intresserad av bilar. Men han började träffa några personer som inte var så bra som drog in han i att göra olagliga och dåliga grejer. Sedan efter ett år så hamnade hans pappa i en bil olycka som gjorde så att han hamnade i koma. Några månader låg hans pappa i koma och en dag så dog han. Och Chicos pappa sa alltid att chico skulle ta över verkstaden om han någon dag skulle gå bort. Men Chico ville inte ta över den efter det som hade hänt så han sålde den. Och började hänga mer och mer med hans vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra och seriös rp och väldigt bra scenarion. Jag kommer försöka göra så att alla i scenariona har kul och att inga ska bli arga på varann ooc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter ska få en chans att vinna eller förlora i olika scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Copbait exempel: Man kör i fullfart fram och till baka utanför polisstationen eller framför en polis och gör allt för att dom ska jaga dig. Metagaming exempel: Du och en polare sitter i discord han dör och sedan så visar han vart han är så hjälper du han till sjukhuset.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet ifrån många olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka