Vidare till intervju Zouwi33 | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zouwi

Icke Medlem
Meddelanden
1,901
Reaction score
294
Vad är ditt namn i verkligheten? Sahil

Vad heter du på discord? Zouwi#2155

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ser ut så här ut!

Måndag: 16:00 23:00
Tisdag 15.30 00:00
Onsdag 16:00 23:30
Torsdag 17:00 1:00
Fredag 14:45 02:00
Lördag 12:00 03:00
Söndag 11:30 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1100001487d941b Hex id checka mina banns!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har med väldigt många uppgifter exempel viss att sköta sin roll visa att man kan verkligen bära rollerna! Den har uppgift att säga till att alla följer reglerna att alla håller sig till reglerna och att regerlbrottare ska bort och bannas! Säga till så att håller en bra rp! Som servervakt måste man har väldigt mycket erfaneheter och vara smart och kunnig! Den måste ha koll och vara aktiv då då! Den ska ha en stor utmaning framför sig! och servervakt har en skydd från servern skulle jag noga kunna säga! En sv har uppgift också att sköta om servern på ett bra sätt!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag anser att på min daglig ser jag mycket lall på servern och därför tycker jag kan vara med och skötta om och att göra det mindre regerlbrott för servern! Och jag anser mig att jag passar som sv jag har erfaneheterna till sv jag kan väldigt mycket om att kunna bära sv rollen! Jag har dem krävande kraven! Jag är aktiv jag vill däremot hjälpa servern stötta exempelvis! Visa mina kunskaper för servern! Jag skulle nog också foå bort mer lallande från servern och få däremot mycket bättrande! Jag älskar att vara sv för att kunna förbättra servern och kunna jobba men bra sätt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som sv så kan man också brytta mot visa regler därför får man indragen sv! Men jag skulle nog säga att man hamnar i ett skott scenario och sen att man dör av scenario så väljer man att abusa att reviva sig själv och fortsätta scenariot! Eller att man tillexempel kickar folk utan anledning och bannar! Och tillexempel använda sina sv perms till att flexa och förstöra och hota! Som Det kan komma på väldigt många olika sätt exempel man är i vianor man väljer inte att vänta i kön så väljer man att kicka personera för att vinna och komma fram i ledet först för att kunna pimpa sin bil! Sen kan man ju också som sv reviva sig väldigt mycket och tillexempel man kan ha toggleid på när man inte ens vet vart personerna är!

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka