Nekad Zouwi33 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zouwi

Icke Medlem
Meddelanden
1,901
Reaction score
294
Vad är ditt namn i verkligheten? Sahil

Vad heter du på discord? Zouwi#2155

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela 7-8 timmar varje dag om jag inte gör något med min familj!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hex id 1100001487d941b kolla mina bans!

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En Servervakt är att en person som är väldigt bra me att kunna veta vem som har bra kunskaper inom rp! Och att den är väldigt duktigt och bra som en servervakt! Den är aktiv den är social den gör bra rp som servervakt! Man håller sig borta från regelbrott! Man har mer kunskaper man använder sina perms på ett rätt och inte abusa dem! Man är schyst! Man visar ett stort av sig! Hur man verkligen har erfarenheter inom sv! Man använder inte toggleid när man tillexempel är gör ett scenario! Den har väldigt bra utmaning framför sig! Och duktiga medhjälpare!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? En annan servervakt kanske inte var så brs men exempelvis om den personen är inte på bra sätt som mig! Så kommer det ju antagligen vara jag som är lämpligt jag har mer erfaneheter och tillexempel så har ju inte den personen den personen har ju vart servervakt men en sv lallare! Jag som servervakt är bra o schyst gör väldigt bra ut av mig har ett bra syn på folks rp! Bannar väldigt många lallare på servern är inte en sån som en annan som inte bannar och lämnar över till staffs bara för att göra mindre sv arbete! Men jag hade bannat skrivit över en förlängningsban! På personen så löser staffs det!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Den har erfarenheter den har mycket kunskaper den är väldigt aktiv o schyst! Den abusas inte! Den håller sig undan av regelbrott den gör väldigt bra arbete och uppgifter av sig! Den accepterar väldigt mycket saker! Den håller sig på ett icke absuande sv perms! Den kan hålla sig och bete dig bra som sv! Den lallar inte som sv den gör bara härliga rp o scenario och inte kickar o lalla o bannar utan redar ut saker med en härlig o bra tid!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption! Är att man använder sina perms för att kicka exempel som att man stor på kö man kickar alla och ställer sig först o rpar för sin köp! Man gör också att kanske revivar dig själv i ett stort scenario och går fram och skjuter personen! Man använder toggleid på vart fem är helt enkelt! Och skjuter ner dem! Man revivar sina kompisar bara för att dem ska lyckas o vinnas på scenariot! Och inte blir liksom dödade o förlorare! Ansvaret som servervakt är att man håller sig borta från regelbrott abusar inte! Håller sig på rätt spår! Och är helt enkelt en duktig och kunnig sv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka