Nekad Zouwi | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zouwi

Icke Medlem
Meddelanden
1,901
Reaction score
294
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176455195/

Ditt Hex-ID: 1100001487d941b

Vad är din discord tagg? Zouwi#2155

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (138).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skjuter mot gänghus samt drar därifrån sedan kommer tillbaks efter några minuter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o Shabbe75 och DarkRoccafella åkte runt i en ram vi cirkulerade runt området slakteriet och försöka lösa på ett sätt socialt genom att hålla en socialt rp snack med ett motpartner. Sedan så började någon av motståndarna börja anfalla=Skjuta då tänkte vi att skjuta men sedan så varit vårat gummidäck sönder eftersom att den blev skjuten. Vi gick och bytte däck lagade den. Sedan gick vi tillbaks för att skjuta ännu en gång till vi stannade våran bil och försökte klättra upp men dem var redan där så att jag och alla i mitt sida blev skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet jag hade kunnat göra skilnad på rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad för cirka 1 år sedan då var jag ny till rpn ville lära mig rpa från grunden. Sen några bans från att jag failrp och suntförnuft för brytte mos massa saker som man ej kunde exsistera.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gett upp för den delen som social rp. Jag hade ist kunnat ta upp händerna lagt ner vapnet och göra som dem motpartnerna gör! Det var för att vi var 1-3 personer som skjut mot cirka 8-14 personer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra misstag från scenariot och även att tänka på innan man gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka