Nekad Zouji | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zouji

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zoe

Vad är ditt discord namn? zoujiii

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zvea Bengeli och är en vanlig tjej som är uppvuxen på landet men efter grundksolan flyttat till en storstad. hon är uppvuxen med en vanlig kärnfamilj alltså mamma, pappa sedan två äldre bröder. Men det var bara Zvea och hennes mamma som flyttade för att ge Zvea en nystart efter en tuff tid med v'nner och i skolan. i nu tid har hon knappt kontakt med sin familj längre och försöker lista ut vad hon vill göra med sitt liv. Zvea har ganska lätt för att brusa upp och har svårt med sin adhd men annars väldigt spontan och glad. Zvea har stora intressen i bilar och är beroende av adrenalin kickar, allt från karuseller till att snatta på en ica. Zvea är född 1999 alltså 25 år gammal och börjar känna att de nog dax nu och stadga sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kreativa och spontana scenarios. har jag tråkigt så sätter jag gärna ihop ett gäng och gör något form av scenario, kan va allt från att vi ska ha yoga på stranden till att åka och campa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tänka på att motparten ska vinna scenariot?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM ( döda andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.) Powergaming ( Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 800 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka