Nekad Chica | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chica

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra

Vad är ditt discord namn? 1chicaaa

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Sandra är en vacker ung dam i 25 års åldern som tyvärr har växt upp i fel sida av landet. Med en kriminell far och en knarkare till mor så var kriminaliteten allt Sandra fick lära sig som ung. Men med ett hjärta av guld och en själ av en lejoninna så har Sandra kunnat ta sig ur den fräcka vardagen som hon har levt i över 23 år. Sandra började som en ung kriminell och snodde cyklar och godis i affären för att det aldrig fanns något hemma att äta, i dag så har hon flyttat ut och är ensam, hon försöker bättra sig för att inte gå samma spår som hennes föräldrar gjorde. Hennes mål och drömmar i livet är att bli polis och stoppa alla kriminella gäng från att ta över det fina landet. Jag tror nog att hennes största rädsla är att inte lyckas med målen hon har satt upp för sig själv samt att hon inte ska kunna eliminera ondskan från landet hon en dag ska uppfostra hennes egna barn i. Det sista hon någonsin skulle vilja är att repetera historien med hennes egna barn. Ett tryggt och lugnt Sverige där man inte ska behöva oroa sig över att bli skjuten eller kidnappad samt bara ha kärlek och respekt för varandra är trotts allt det enda hon någonsin önskat sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att vi på servern får en rolig upplevelse och att det finns fler möjligheter till underhållande scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha sunt förnuft, det vill säga att följa motpartens kommandon ifall det skulle vara så att hen är kriminell och försöker råna dig/ kidnappa dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Några exempel på reglerna är att man alltid ska hålla en god ton i både discord chatten och ingame mot andra spelare samt att bland annat poliser inte får användas som gisslan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har lite erfarenhet inom rollspel men jag är fortfarande relativt ny. Jag har bara spelat i ungefär två veckor.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja tror att min input på er server kommer att ha en väldigt positiv inverkan. Mottot är trotts allt att bara ha kul i livet!

Nekad.
Anledning: Din karaktär får ej heta samma namn som du gör i verkligheten. Detta bryter mot följande regel:

a. Genomtänkt
Du ska ha en genomtänkt och välplanerad karaktär som är unik och bidrar till staden. Att spela sig själv är oacceptabelt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka