Nekad Zorx | Whitelist ansökning Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101539012/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Zorx#5887

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. 21 åriga Zorx/zorro jobbade med gruvarbete och vill bli anställt på Marja lisas bill försäljning,
Gillar billar e snäll bra på att prata med kunder kusar folk runt staden om de behöver det är trevlig rolig och lite tuff haha gillar fixa billar också lite men mest att sälja billar och bara hjälpa till och göra staden bättre med allt i min kraft
Gillar bara staden jätte mycket och vill jobba med annat än gruvarbeteria, !ändrat viktigt!!!, jag är en kille som e bra på planera om robningar gäng snack och sånt är med i black mafia har vart gäng vice boss

Varför ska just du bli whitelistad? tycker själv att staden e jätte bra med tror den behöver mer folk som jobbar på tex. meko/marja-lisa o sånt jag tycker att jag ska bli whitelistad pgr att jag är snäll gillar o snacka med folk sälja billar hjäpa till i staden och är ganska rolig snäll osv men vill bara jobba med annat och göra staden bättre en den e/ den e jätte bra ftf men kan utvecklas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det finns folk som är snälla och gillar verkligen servern bra människor bra server bra server älskar den vill förbättra servern av det mesta jag kan göra tack.

Hur hittade du Unive? söka massa servrar och testade många och tyckte att unive va den bästa och jätte många av mina vänner spelar pga mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha mitt eget gäng där vi alla är familj och bröder som tar hand om varan och backar alla i gänget men! mitt störta mål är att vissa hur mycket denna server har ändrat mina tankar och jag vill vissa alla att jag inte vill bli support för att passa på och testa nytt NEJ absolut inte jag har större mål och grejer´för mig vill nå toppen och bara va mig själv och försöka hjälpa alla för att de det jag är best på!!! Kommer bli support igen håll för era ögon,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte i nån annan server.

Tillbaka