Nekad Zorx | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Ali

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 361, timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är ganska bra på rpa och såg att det va ledigt och ville Club De Muñeño ska lyckas det vill jag med alla jobb men!" Club De Muñeño

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har tyvärr inga erfaren alls.

Berskiv din karaktär? 21 åriga Zorx/zorro jobbade med gruvarbete och vill bli anställt på Marja lisas bill försäljning,
Gillar billar e snäll bra på att prata med kunder kusar folk runt staden om de behöver det är trevlig rolig och lite tuff haha gillar fixa billar också lite men mest att sälja billar och bara hjälpa till och göra staden bättre med allt i min kraft
Gillar bara staden jätte mycket och vill jobba med annat än gruvarbeteria, !ändrat viktigt!!!, jag är en kille som e bra på planera om robningar gäng snack och sånt är med i black mafia har vart gäng vice boss

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar varje dag dessa är mina tider

Schema:

Måndag: 15:00 - 00:00
Tisdag: 15:00 - 00:00
Onsdag: 15:00 - 00:00
Torsdag: 15:00 - 00:00
Fredag: 15:00 - 02:00
Lördag: 15:00 - 02:00
Söndag 15:00 - 01:00

skulle kunna va lite mer aktiv ibland beror på vad jag har o göra!
och på sommarn är snart här så jag kommer rpa och ta hand om server som support då typ hela sommaren medans många har semester. d ganska bra! tycker jag,

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart mitt störta mål e bidra och stöta servern som support och uppåt men kommer bidra i allt lite rpa lite hjälp i dc en och lite sånt men nu så var chef-jobbet för Club De Muñeño ganska intressant för mig och tänkte bidra med bra scenarion som kriminelen zorx papi som har ett par vänner och hänga med men han känner sig lite bossig och Lite lite hjälpsam och ville bli Ägaren/chef på Club De Muñeño och vill utveckla staden med lite rp som ägare/krim och bestämma lite där och hålla kol så att alla som kommer jobba där har ordning kommer själv också jobba lite här o där!..

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte och kommer inte heller göra d,!

Har du läst våra Regler? Ja självklart kan alla reglerna rdm vdm o massa mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka