Nekad zorx | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138258214/home

Ditt Hex-ID: 11000014636bd26

Vad är din discord tagg? Zorx#5887

Vem var det som bannade dig? Philip320's

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängt för: ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de bannade mig för ooc men vet att d va mitt fel kommer verkligen inte göra om d.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i piren och skulle ta ut min bil men medans jag gjorde d så snackade jag med min vän och råkade trycka på min push to talk knapp och jag vet att d mitt fel det va bara ett misstag och ber verkligen om ursäkt och det kommer inte hända igen lovar,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte ett felaktigt ban det är bara att jag pratade inte i dc och i servern med mening jag råkade liksom men såklart fattar jag nu att man inte få göra så för att det är ett lag men jag är så van med att hålla in den knappen jag pratar med i servern för att hjälper många kunder i marja lisa så det är en vana men kommer verkligen inte göra om det och så men behöver komma tillbaks till mitt jobb innan jag får sparken och förstår mitt fel. tack för att du vill lyssna mvh zorx,

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej....

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte pratat ooc som jag aldrig kommer göra om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket jag har lärt mig att jag måste va försiktig när jag pratar i både dc och unive men kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Du måste skriva mer om inseidenten, vi förstår inte riktigt vad som hände innan heller!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka