Nekad Zorren | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zorren

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kokosowns/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c647c15

Vad är din discord tagg? zorren0126

Vem var det som bannade dig? Oklart

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 2024-11-29.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vad anledningen är till att jag är avstängd från discord servern, har inte gjort något dumt. Jag har nyligen kommit tillbaka till att spela nämligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag vet inte varför jag är avstängd så det är lite komplicerat att kunna förklara dehär, har inte varit vid datorn på dem senaste månaderna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Oklart, enligt mig felaktig då jag inte har fått veta någonting om varför jag blivit avstängd överhuvudtaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit avstängd från servern tidigare för att jag varit med fel umgänge på servern som inte haft ett professionellt beteende om man tycks säga så. Sen är det jag som gjort dåliga beslut i några avstängningar tidigare, har redan pratat med Philip om dessa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag nämnde innan så har jag ingen anledning till varför jag blivit avstängd, men som sagt eftersom jag varit avstängd tidigare så skulle jag veta vid det här laget att inte bryta mot några av serverns regler såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de lär jag väl gjort eftersom jag antagligen får veta anledningen till min avstängning i denna överklagan om jag har tur. Och då kan jag såklart se till så att samma sak inte händer återigen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka