Accepterad Zorren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zorren

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realzorren/

Ditt Hex-ID: 11000010bedccc5

Vad är din discord tagg? Zorren#0126

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: faa8070db24f371bacb146bf53bb0452.pngcedb2219e888ff342abf29ac4cb9c953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var ung och dum samt tillsammans med en grupp med fel personer som spred dåligt rykte kring Philip och servern då vi hamnade i en större konflikt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte vad som hände precis innan jag blev bannad, detta skedde för två år sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag står för att jag gjorde fel, man ska inte varken smutskasta någon eller sprida
bilder på en annan person utan dess tillåtelse. Även dumt av mig att försöka
förstöra forumet, det var ett riktigt dåligt beslut från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ihåg några små temporära avstängningar man har haft tidigare, det var
mestadels pågrund av att man bröt grundregler. Det har man lärt sig att behärska
nu på senare tid då man blivit äldre och tar mer ansvar för sitt agerande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att hamna i den gruppen från första början, därmed hade
man inte behövt sprida ett dåligt rykte om Philip och ta itu diskussion efter
diskussion.
Hade kunnat hoppat över att radera grejer till forumet, kändes extremt onödigt i
efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, man inser nu i efterhand hur omoget de va och vilket svin man
betedde sig som. Nu när man växt till sig och fått lite mer vett innanför pannbenet
så förstår man rätt och fel som man inte förstod riktigt innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Senast ändrad:
Går de nå vidare, de har ju snart gått en hel vecka utan någon vidare respons. Medan andra blir besvarade snabbare än någonsin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka