ZORKIS
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? [qpark chef]
Vad heter du IRL? ville leskinen
Vad heter du på discord? villehankan#3835
Hur gammal är du? 07a 16. snart 17 om nån vecka
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 september
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Att se till att folk jobbar där dagligen och att alla arbetare är aktiva. sedan styra upp möten. inskaffa ny regler där som att vi inte ska lalla runt med bilarna och att inte ge polis och sjukvårdare böter. samt att fixa goda nya folk med bra egenskaper och se till att dem är whitelistade.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit bitr på auto samt jobbat hos både polisen,sjukvårdare samt securitas. har bra erfarenheter av att jag är tålmodig samt kan se till att det är bra arbetsmiljö samt skaffa bra kolegor.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara i tjänst till 90% av tiden för att qpark har arbetsbil och måste skaffa bra folk till dem
måndagar: 18-23
tisdagar: 17-23
onsdagar: 18-23
torsdagar 18-23
fredag- 23-04
lördagar 16-04
söndagar 17-23
sen på lovdagar så blir det 16-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 110% det lovar jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag
Vad heter du IRL? ville leskinen
Vad heter du på discord? villehankan#3835
Hur gammal är du? 07a 16. snart 17 om nån vecka
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 september
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Att se till att folk jobbar där dagligen och att alla arbetare är aktiva. sedan styra upp möten. inskaffa ny regler där som att vi inte ska lalla runt med bilarna och att inte ge polis och sjukvårdare böter. samt att fixa goda nya folk med bra egenskaper och se till att dem är whitelistade.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit bitr på auto samt jobbat hos både polisen,sjukvårdare samt securitas. har bra erfarenheter av att jag är tålmodig samt kan se till att det är bra arbetsmiljö samt skaffa bra kolegor.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara i tjänst till 90% av tiden för att qpark har arbetsbil och måste skaffa bra folk till dem
måndagar: 18-23
tisdagar: 17-23
onsdagar: 18-23
torsdagar 18-23
fredag- 23-04
lördagar 16-04
söndagar 17-23
sen på lovdagar så blir det 16-03
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 110% det lovar jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag