1k.Zippy
Medlem
- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände det började med att jag ansökte till medlem och jag blev godkänd jag hoppade väntrum medlemskap för att kunna bli medlem sen blev jag indragen av taxi och några andra staffs vi var ca 5-7 pers i callet dom bad mig dela min skärm jag fattade inte varför men ja gör det sen frågar dom om jag är bannad då sa jag nej och visade då dom trodde jag var bannad för fuskare då min bror blev bannad för det. men vi har inte samma internet då vi är halv bröder.
och vi har aldrig haft samma internet då valde dom banna mig för dom trodde att jag fuskade fast jag ej gjorde det.
SAMT SÅ HAR HAN INTE KVAR SIN STAFF OCH DET FINNS INGA BAN BEVIS!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, Jag tar fullt ansvar, jag vet att jag hade tredjepartsmjukvaror alltså "INTE FUSK" utan pure mode bypasser, bloodFX och liknande. Dom har bara legat kvar på min dator under en längre tid och jag har aldrig använt dom på unive samt så skulle jag aldrig göra det heller. DET GÅR INTE ENS ANVÄNDA NÅGOT AV DET EFTERSOM NI HAR JU PURE MODE FÖR ATT FÖRHINDRA DET.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte ha tredejpartmjukvaror på min dator, kommer aldrig uppreppas, det var dumt och jag har tagit bort det för länge sen. Jag vill gärna ha en ny chans, jag mådde dåligt under den tiden både fysiskt och psykist, men nu mår jag mycket bättre jag går till en psykolog 1 gång i veckan.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag inte har så mycket att göra på min fritid jag bor ej hemma längre, jag går till en psykolog 1 gång i veckan, jag mår mycket bättre nu och vill kunna rollspela på Unive Roleplay, det som hände förr var för jag mådde väldigt dåligt men jag tar också medicin nu! VILL VERKLIGEN HA EN NY CHANS
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!
Senast ändrad: