Accepterad Zorken99 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zorken99

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Zorken#0801

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Zorken fadim jag skulle säga att Zorken e en väldigt glad samt kreativ person av sig Zorken brukar oftast att hänga på piren och byta bilar samt sälja bilar Zorken har ett jätte stort intresse för bilar och fiske samt båtar Zorken har så stort intresse för bilar och att fiska för att Zorkens pappa brukade också ha ett jättestort intresse för att fiska samt hade också Zorkens pappa ett jätte stort intresse för bilar Zorken har inte så mycket minnen av sina föräldrar dom båda dog när han bara va 5 år så Zorken spenderade det mesta av sin tid med sin farfar Zorkens farfar brukade berätta massa saker om min mamma och pappa och då så Berätta Zorkens farfar att både hans mammab och pappa hade ett stort Intresse för både att fiska och sälja samt byta bliar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker att jag kommer att bidra med roliga scenario som inte är för inte för lalliga och jag kommer också bidra med en hell del social rp för att jag tycker att social rp samt suntförnuft är grunden till rp så det är vad jag kommer att bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle säga att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte bara ska vara självisk utan att man också ska låta motparten vinna ett scenario inte bara tycka att det är roligt för att jag vinner helat tiden utan man ska också låt motparten vinna så att han också har roligt i ett scenario inte bara bli lite arg för att man förlora en glock utan man ska istället tänka okej jag behöver inte bil så arg över att jag förlora en glock jag kan jobba tillbaka den det e vad jag skulle säga att spela för motpartens vinst i ett scenario.

Hur hittade du Unive? det va runt ett år sen tror att det va min kompis som sa att jag skulle börja här på unive sen så har jag sett massa twitch streams.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka