Nekad Zorken99 | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zorken99

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ditt discord namn: zorken8795

Ditt Hex-ID: 1100001003bbb8a

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem,krim och 4 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Col

Varför tror du själv att beslutet togs? För att Col trode att jag var en person som jag inte var och då valde han att banna mig vilket jag fattar för att det ser ut som om jag var den personen men nu vet jag att jag inte ska ligga i bagaget och jag ska tänka på att inte åka i samma bil som folk som inte kan reglerna men jag tycker att det är väldigt synd att staffen som bannade mig inte kan titta på båda vinklarna och jag har precis spenderat mina sista pengar på en kriminell roll och jag får indraget för att nån annan gör fel men jag fattar att jag också har gjort lite fel då jag låg i bagaget men nu vet jag att man inte får göra det och jag kommer aldrig att göra om det men jag trode att man fick ligga i bagage för att mina vänner som kör på unive och dom som har kört sa att man fick det men nu vet jag och jag ska läsa igenom alla reglerna mycket noggranare igen

Hur är beslutet felaktigt? För att jag blev bannad när det va en annan person som gjorde fel och sköt ur bil vilket jag inte har gjort Jag har också pratat med personen som sickade in klippet och han tycker också att beslutet var felaktigt då det inte var jag som sköt ur bilen men jag gjorde också ett litet fel genom att ligga i bagaget men nästa gång kommer det inte hända plus man kan inte ens skjuta ur en bil men en rifel

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Personen som col trode jag var https://medal.tv/games/gta-v/clips/jtgOktUDeGCYb_YjY?invite=cr-MSwyQngsODE4OTc2MTIs men här är mitt pov vem jag var https://medal.tv/games/gta-v/clips/jtiftbEKnvr1QZQc7?invite=cr-MSxONEUsNTM1MTQ3MTIs

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka