Nekad ZoranDragan123 | Medlem ansökning [Kurden4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoranDragan123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danilo

Vad är ditt discord namn? kesk69

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Zoran Dragan och föddes den 85-10-10 i forna Jugoslavien. Tillsammans med min bror, Dragan Zoran, flyttade jag nyligen till en ny stad för att skapa ett bättre liv. Drago och jag har alltid varit nära, och vi stöttar varandra genom alla utmaningar.

När vi kom till den här staden, blev jag snabbt indragen i den spännande världen av street racing och bilmodifikationer. Det finns något otroligt med kraften och farten hos motorcyklar och bilar. Jag spenderar mycket tid på en lokal verkstad, där jag inte bara arbetar med motorer, utan också bygger starka relationer med andra bilentusiaster. Mina färdigheter med bilar är välkända, och jag älskar att förbättra och fixa alla slags fordon.

Men vårt liv här handlar inte bara om bilar och fart. Dragan och jag har också blivit involverade i stadens undre värld. Vi navigerar genom denna farliga miljö, försöker hålla oss trogna våra värderingar och hitta sanningen om våra föräldrars mystiska död. Vårt uppdrag att infiltrera ett kraftfullt gäng är både riskabelt och emotionellt. Jag måste använda min charm och intelligens för att vinna deras förtroende, medan Drago står vid min sida som min yngre brorsa.

Trots farorna behåller jag alltid mitt goda humör och min kärlek till livet. Jag lever varje dag som om den vore min sista och försöker alltid att ha ett leende på läpparna. Med Drago vid min sida, är jag övertygad om att vi kan övervinna alla hinder och skapa en bättre framtid tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig Balkan Duo som vill få människor att skratta. Vi vill även ha det bra på serveren och testa lite olika organisationer. Sprida kärlek och positivitet i server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det är så att motparter ska vinna scenarion så måste man gå för det även om det finns konsekvenser för min karaktär. Man får inte göra RP2WIN bara för att det ska bli bättre för mig. Samtidigt så vill jag inte förstöra deras RolePlay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och kan de flesta redan. Ja, jag kan ge exempel på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kommit till UNIVE med min polare. Vi har spelat Roleplay på ganska många olika servers fast på annat språk såsom Engelska, Tyska och kroatiska. Vi vill bara ha det bra och se hur det är att spela på en av de bästa svenska RP servers.

Nekad.
Anledning:
användning utav chatgpt!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka