Nekad ZoranDragan123 | Medlem ansökning .[FOrsgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoranDragan123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danilo

Vad är ditt discord namn? kesk69

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zoran Dragan. Jag är 40 år och har kommit hit med min brorsa som heter Dragan Zoran. Vi kommer från forna Jugoslavien. Vi har kommit hit för att utvecklas och testa flera scenarion. Vi har flytt från landet efter ett hårt kriminell liv som vi nu har lämnat bakom oss. Vi älskar bilar, dricka. Jag Zoran är lite äldre än min brorsa och jag är den som tar hand om honom. Jag håller på att vara hans förebild. Jag vill förbättra min liv för att vara en bättre förbild för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig Balkan Duo som vill få människor att skratta. Vi vill även ha det bra på serveren och testa lite olika organisationer. Sprida kärlek och positivitet i server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det är så att motparter ska vinna scenarion så måste man gå för det även om det finns konsekvenser för min karaktär. Man får inte göra RP2WIN bara för att det ska bli bättre för mig. Samtidigt så vill jag inte förstöra deras RolePlay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och kan de flesta redan. Ja, jag kan ge exempel på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kommit till UNIVE med min polare. Vi har spelat Roleplay på ganska många olika servers fast på annat språk såsom Engelska, Tyska och kroatiska. Vi vill bara ha det bra och se hur det är att spela på en av de bästa svenska RP servers.

Nekad.
Anledning:
Berätta mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka