Accepterad zoobination | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoobination

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/id/120940290

Vad är ditt namn i verkligheten? Payan Barzenjy

Vad är ditt discord namn? Zoobination #4431

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Zoobination är en grabb på 26 år som har levt tuff i sina dagar, hans föräldrar var missbrukare men dog i överdos, han blev förvånadsvärd glad över det. han blev uppvuxen med kriminalitet runt omkring sig. och med det så hoppade han själv in i kriminaliteten och började som langare när han var 14 år och klättrade därifrån till och tjuva bilar vid 16års åldern med hans bästa vän. Det blev polisdrag en natt när dem tjuva en bil och det slutade med krock med polisen, hans bästa vän hade inget bälte och flög ut ur rutan och körde sitt ansikte in i polisbilens fönster... han dog på plats, Zoobination kom undan med lindriga skador. när han låg där i sjukhussängen så växte hans hat emot samhället som svek honom så han började med tyngre kriminalitet, vid 19 års åldern så kom den dagen han längtade till. Han hittade en fantastik kvinna som fick hans värld och vända till det bättre. dem fick en fantastik flicka vid 22 års åldern. Maja var namnet. och dem levde i en trygg bubbla. Tills verkligheten kom ikapp Zoobination vid 25 års åldern, hans kärlek och sitt underbara barn bege blev påkörda av en lastbil när dem åkte hem ifrån dagiset. Zoobinations värld förstördes och han vandrade mållöst och insåg att karma slog honom. och men ilska och hat i hjärtat så tog han upp kriminaliteten igen och gjorde det han var bäst på. och det är bilstölder och inbrott! han brinner nu som 26år för pengar och det adrenalin han får och köra brott!

Varför ska just du bli whitelistad? jag har kört mycket world of warcaft samt så gillar jag Rollspel mer och mer, jag kommer inte bryta min karaktär för detta är jag när jag loggar in på Unive! en kriminell kille som bara ser mörker framför sig. Pengar är allt jag kommer tänka på!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för och kunna utveckla mig själv med Rollspel, ha kul och medföra skratt hos folk men även dra med folk på heist!

Hur hittade du Unive? Unive hittade jag av att jag sökte på SWE på fiveM listan , såg att det var en bra population i server och därefter valde jag den. det är så länge en skön och trevlig server! har rekommenderat denna nu till mina vänner som också letar efter ett annat spel och spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att bli bättre på det och kanske någon dag kunna hjälp andra personer och utveckla sitt rollspelande, kommer vara ett bra omdöme för folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? detta är den första och detta är den servern jag kommer spendera mina dagar på efter jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka