Nekad zoobination | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoobination

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/id/120940290

Vad är ditt namn i verkligheten? Payan Barzenjy

Vad är ditt discord namn? Zoobination #4431

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. 20 år född i förorten med trasig familj, Zoob vill bara passa in i världen. han är energifull och skämtsam men en vilja till och hjälpa människor! han föddes i Örebro vivalla där det var kriminalitet överallt, han såg med hoppfulla ögon hur han skulle hjälpa dessa människor från det negativa, så han tog sig själv i kragen och började plugga stenhårt, men tårar svett och blod kom han in på ett bra gymnasium, hans intressen är och hjälpa andra. en ödmjuk själ när det förtjänas men en otrevlig själ när det utnyttjas.

Varför ska just du bli whitelistad? skulle öppna upp roliga möjligheter och hela servern för mig, kommer bidra med positiv energi som sagt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för och kunna träna och se hur det är för en polis och bemöta och tackla olika situationer som en polis gör, kunna hjälpa och kunna hålla staden så trygg jag kan göra den.

Hur hittade du Unive? Unive hittade jag av att jag sökte på SWE på fiveM listan , såg att det var en bra population i server och därefter valde jag den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha det trevlig och få mitt dröm jobb som polis. skapa en god och skön stämning på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? detta är den ända server jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka