Nekad zoobination | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoobination

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/id/120940290

Vad är ditt namn i verkligheten? Payan Barzenjy

Vad är ditt discord namn? Zoobination #4431

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb på 20 bast, har levt hela mitt liv i utanförskap och med det blivit starkare i psyket och med det så är min karaktär en lugn människa som kan anpassa sig i dem mesta situationer . mina intressen är och lära känna människor och kunna hjälpa dessa med det jag kan hjälpa dessa med.

Varför ska just du bli whitelistad? Att bli whitelistad skulle göra mina dagar då jag kan gå in i rollen som polis då det är min dröm och jag pluggar till det, det skulle kunna hjälpa mig privat och kunna lära mig hur man ska hantera vissa situationer i den verkliga vardagen, just nu jobbar jag som säljare och där med kan jag prata med alla personer, är inte rädd för och träffa nya personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för och kunna träna och se hur det är för en polis och bemöta och tackla olika situationer som en polis gör, kunna hjälpa och kunna hålla staden så trygg jag kan göra den.

Hur hittade du Unive? Unive hittade jag av att jag sökte på SWE på fiveM listan , såg att det var en bra population i server och därefter valde jag den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är och bli polis och få staden och bli trygg och även hjälpa människor ifrån kriminaliteten, att även ge trygghet till människor som inte känner tryggheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? detta är den ända server jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka