Nekad zonic | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baran.

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051571786

Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan Ericsson

Vad är ditt discord namn? baran.vad#9231

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Ravelli född och uppväxt i Bredäng Stockholm hans dröm jobb va polis men han hade en tuff uppväxt han bodde med sina 6 syskon och en ensam mamma de va tufft de var fattiga och när Hasse var 13 fick han nog att vara fattig och knappt ha mat på bordet så han börja sälja droger så han kunde försörja sin familj och hans största mål i livet är att köpa sin familj en fin villa och fin bil han e väldigt o känslosam han e kall för han vet att han måste när de är ormar runt han men nu är han 21 och jagar pengar. han vill spara så mycket som möjligt för att kunna köpa olika sport bilar som Hasse är intresserad av. sen han var liten var han intresserad av polis arbeten och vill jobba inom det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på denna servern eftersom många av mina vänner kör på UNIVE, och om jag blir Whitelistad här kommer vi kunna åka runt i staden tillsammans, jobba, kolla på bilar på piren jag tycker att det är en bra server och vill va en del av den jag en en trevlig person och är en rolig person och vill ge folk ett bra skratt då och då de klart jag kommer ta rp seriöst och följer reglerna så klart

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är en bra server med trevligt folk och den är den bästa rp server i Sverige och den största

Hur hittade du Unive? några vänner spelar de och tik tok twitch Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag ska vara så pass bra rp med och mot alla. sedan ska jag försöka RPa som en väldigt bra polis. Sedan kanske bli chef. vill också stoppa kriminaliteten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har olika mål att uppnå på unive. ett av mina största mål är att unive ska vara en väldigt bra rp server med hög nivå på rp. ett till mål är att bli medlem. och sedan börja jobba på polismyndigheten och att fånga kriminella, och bilda en tryggare stad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för jag gillar att unive är unik. För det finns folk som jobbar på t.ex. Vianor. Marjalisa. Brattas. klubbarna
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top