zonic | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

baran.

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Baran

Vad heter du på discord? baran.#1337

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? vardagar 13:50-02:30 helger 10:00-05:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att anöska till trainee är att jag har varit servervakt i drygt 3 veckor och tycker det att väldigt att hjälpa till servern men att kicka/svbanna såna lallare som kommer och förstör. Jag vill hjälpa till att underlätt för staff teamet, och för resten av servern. Jag kommer att vara aktiv som support och ta många ärenden och göra mitt absolut bästa, jag har varit servervakt i cirka 3 veckor så har ganska bra erfarenhet inom det. Men såklart är det inte samma sak att vara support men jag ska göra så mycket som möjligt för att lära mig mycket om att vara support och sånt. Jag vill att servern ska bli helt ren från lallare och höja rp nivån såklart. Jag kommer att vara hjälpande både ingame, och OOC alltså i discord. Hjälpa alla på det bästa sättet möjligt och göra mitt absolut bästa.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill vara insatt i det kriminella då jag har varit krim i 2-3 månader och har bra koll på alla regler kring det. Om jag nu tar kriminell ärende så ska jag alltid vara trevlig och låta båda sidorna få säga sitt innan jag tar några beslut. Jag skulle överväga de olika argumenten och dra slutsatser utifrån det. Jag skulle även vara nogrann med att hålla en trevlig ton och visa vänlighet mot allt och alla. Välkomna de nya spelarna, förklara hur saker och ting ligger till på servern och skapa en trygg spelstund för dem. Som support kommer jag att vara aktiv, lägga mycket tid på att hjälpa folk i support och ingame. Ta mycket OOC ärenden samt ingame ärendern. Jag ska vara mycket seriös och ska göra allt så bra som möjligt och försöka hjälpa alla som vill. Om jag inte förstår någonting eller själv behöver hjälp kommer jag fråga staff-teamet och be de visa mig hur saker och ting funkar. För en fungerande server är sammarbetet oerhört viktigt.
Om det inte finns möjlighet för kriminell ansvarig eller något liknande så vill jag gärna vara donations ansvarig. Jag har bra koll på hur det fungerar då jag har donerat många gånger.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader nu

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, jag har varit servervakt i cirka 3 veckor + Men som jag sa innan så lär man sig mycket med tiden, vilket jag kommer göra om jag är support. Och jag hoppas att jag kommer trivas bra i detta team som jag är säker på att jag kommer göra då det är ett mycket effektivt och moget staff team.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
/bring (id) Drar personen till dig
/toggleid Gör så att du kan se id.n
/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig
/setjob (id) (jobbet) Ger personen jobb
/givemoney (id) Ger pengar till personen
/sqlbanoffline (id) (anledning En offline ban
/sqlban (id) (anledning) (längd) (anledning)
/goto (id) Teleportraras till personens id som du skrivit
/kick (id) (anledning Kickar personen
/revive (id) återupplivar personen
/noclip du blir osynlig, odödlig och kan flyga
/dv Tar bort fordon inom närmsta radienn
/tpm tp till din markering på kartan
/clearchatall
/clearchat
/claer inventory (id)
/spec (id)
/sc (staffchat)
/sv (Servervaktchat)
är de som jag kan komma på just nu, men jag kan iallafall alla kommandon, så som förlängabans offline o annat komplicerat.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes, jag vill bara berätta att jag är mycket tacksam, nöjd och väldigt imponerad över hur bra ni jobbar i staff teamet. Hopps jag kommer kunna vara en del av familjen.

Tillbaka