Accepterad Zone453645756885667575435 | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089230006/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ata

Vad är ditt discord namn? Zone#0002

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustaf Bäcker, han är född 2000-05-13 och är därmed 21 år. Noah föddes i Gävle. Gustaf är lugn och snäll för det mesta men han kan bli lite arg när folk är skitiga mot honom. Gustaf har alltid haft svårt att hitta vänner och genom hela sitt liv har han blivit mobbad många gånger. Redan vid 15 års ålder kände han att han ville ta sitt liv.
Lyckligtvis lyckades polisen stoppa honom innan han tog sitt liv. När han var 16 började han träna och det gjorde att han inte längre kände sig lika trött på livet. Istället började han tycka att det var roligt att leva och så småningom började han få vänner. När han var 19 fick han beskedet att hans föräldrar hade dött i en bilolycka.
Detta påverkade Gustaf negativt och han började återfå sina självmordstankar. Den här gången var det hans vänner som lyckades hjälpa honom. Samma år som hans föräldrar dog fick han jobb som journalist. Gustaf gillar bilar väldigt mycket. Hans favoritbilsmärken är Volovo, bmw och Lamborghini. Just nu äger han en BMW M4 som han älskar att köra runt i.
Hans främsta intressen är bilar, simning och träning. Han lämnade skolan med ganska bra betyg eftersom hans föräldrar tyckte att det var viktigt att ha en bra utbildning. En av hans drömmar är att arbeta för polisen eftersom hans pappa var en polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till varför jag ska bli medlem på Unive är för att jag kommer att kunna bidra med något unikt till servern. Jag har personligen rollspelet på flera servar och ingen har riktigt fallit mig i smaken likt Unive. Med ett medlemskap hoppas jag kunna bidra till en mer trivsam miljö för spelarna och en utveckling på den befintliga rp-nivår här på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara väldigt bra scripts och RP på Unive. Jag har också en kompis som spelar på servern och därför lockar också den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på svenska FiveM servrar och så hittade jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa snygga dyra bilar, Ett snyggt hus, Skaffa ett roligt jobb och Skaffa vänner. Trimma bilar och sälja en massa bilar, Och såklart ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen är att jag ska bli bättre på rp, käna pengar, lära känan folk som man kan köra runt med. När man får upp pengarna kanske man har råd med en lite mer nice bil. Jag vill bara känna att jag kan unive och att jag har många vänner. Plus att få jobba på t.ex polisen eller mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka