Accepterad Zolon | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zolon

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugu

Vad är ditt discord namn? ._zolon_.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Arnold Gupta och jag är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Äventyrsfull, Snäll och Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund har varit ljus med bra möjligheter till skola gymnasieum osv. Min karaktär har aldrig gjort något kriminellt eller något olagligt. Han har alltid följt reglerna och kommer fortsätta göra de nu när han vill bli en polis i unive roleplay. Han har alltid velat bli en polis och kommer nog gå för att bli polis på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid att ha bra rp eftersom att de gör så det blir roligt för alla inne på servern så jag inte e där för att lalla och hålla på mot andra. Jag kommer också att alltid spela med sunt förnuft i baktanken så att det blir så bra rp som möjligt och inget lallande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid utgå så att den andra motparten ska vinna och de andra ska göra de samma för att vi ska vinna då blir de jämt och det blir inte något lalligt scenario när någon av sidorna spelar för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men inte på unive eftersom jag är ny till unive. Jag har gjort på en annan server som fanns för länge sen och nu har jag lärt mig av den regeln eftersom jag blev bannad ifrån den servern. Så det kommer ej ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Vdm vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen. Vehicle death match. 2. RDM. RDM är att man dödar eller slår någon utan anledning "RANDOM DEATH MATCH". Suntförnuft. Suntförnuft är att man alltid ska ha ett logiskt tänkande och alltid tänka sig för innan man utför vissa handlingar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka