Nekad Znorken | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znorken

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? znorkengrabben

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frans Ytterman. Frans Ytterman är 23 år gammal och fyller 1 januari. Frans föddes i en liten by i uppsala. När han fyllde 7 år flyttade han till stockholm. Frans pappa Jimmy Hansson började jobba som polis. Detta fick frans att vara inspererad till polis yrket vilket blev hans drömjobb. Men tyvär så fanns det 1 problem. Frans far fick en hjärnskada som fick han att vara handikappad och sjävklart säga upp sitt jobb som polis. Detta fick Frans familj att bli fattigare och fattigare. Men när blev 18 år gammal så fick han sitt första jobb som butiksbiträde och tjänade in lite pengar till familjen. Och när han fyllde 23 år gammal så sa han upp sitt jobb som butikbiträde och började på polishögskolan och är nu studerande polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min rp på servern kommer att vara väldigt rolig. Jag kommer att se till att alla som jag rpar med alltid ska ha det lika kul som mig och ha så sociala scenarion som möjligt. Jag kommer även att se till att jag alltid ska försöka göra det roligt för motpartnern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar för att båda sidorna / personerna i scenariot ska ha kul och att inte bara spela för att själv vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en streamer

Nekad, utveckla din karaktär, personlighet, intresse och ursprung.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka