Accepterad znikkers | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

znikkers

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Znikkers/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Znikkers#6777

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Per Siljesmör är en väldigt avarage 42-årig man som uppskattar det goda i livet, hans främsta intressen är Öl, mat och att titta på boxning. Han är väldigt lojal och en man man definitivt kan lita på, även om han har väldigt kort temperament och kan av vissa uppfattas som en bitter surgubbe, detta eftersom att han aldrig fick uppfylla sina egna drömmar om att vara proffsboxare eftersom han under en boxnings-träning fick en knäskada som hindrade honom från att fortsätta tävla.

Per är växte upp i en Värmländsk by, tillsammans med sin Mamma. Per's pappa lämnade honom när han endast var 7år gammal. Det var detta som la grunden till att Per började med boxning, eftersom att han då kunde få upplopp för sin ilska mot fadern. Per var år 2000 misstänkt för mordet på sin fader, någonting som senare avskrevs och som är någonting som Per är väldigt hemlighetsfull kring. Många i hans hemtrakter är fast beslutna om att det var han som är skyldig till den ihjälslagna fadern.

I Pers brottsregister hittar man inga kopplingar till grov organiserad brottslighet eller ''livsstilskriminalitet''.

Utbildning: Gymnasiet, fordonslinjen. Engelskakurs på Medborgarskolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna bidra med ett djup i karaktären på ett sådant sätt jag sällan tror att Unive har skådat. Jag har väldigt stora erfarenheter inom FiveM roleplay då jag spelat säkert över 1000h på FBRP. Jag är fortfarande whitelistad på FBRP och jag kommer fortfarande spela mest där. Men var sugen på att prova unive då jag har flertalet kompisar som spelar här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag skrev tidigare så kommer jag kunna bidra till ett djup i rollspelandet som jag sällan tror man skådar på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du alltid ska tänka på att alla ska ha roligt, att förlora exempelvis ett snutjag kan innebära att du och polisen får ett jätteroligt scenario. Istället för att bara jag har kul för att jag ''vunnit''. Egentligen har RP inga vinnare eller förlorare, allt handlar om att ha roligt.

Hur hittade du Unive? Tips av kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka