Nekad ZNG | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZNG

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031185110/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ZNG

Vad är din discord tagg? ZNG#4104

Vem var det som bannade dig? anders

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar 23 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Anders bergman. Återstår: 7 dagar 23 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt vid macken vid motorvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. våra bilar exploderade och vi blev revade och satte oss och vänta vid macken för att bli upphämtade och då kommer en person vid skotten och säger då "upp med händerna" men kör iväg för han inser att vi är 4st. Sen gör han den fetaste powergamingen och kör tillbka. sen kommer det en divo och vi tänkte vi rånar dom. och då springer en person fram för att starta råna och han springer och försöker ta bilen men blir skjuten. Sen gömmer en sig i bensin macken och då springer en av oss fram och säger upp med händerna till han som är i macken och då springer personen in på bak sidan av macken och tar upp en UZI och dödar 2-3 st -FearRP sen så dog han han sköt mot bensin macken pumparna och där var jag och jag dog sen ställde en av oss upp brevid han med SMGn och han blir knockad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte felaktig och förstår att jag gjorde fel och kommer ej hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad För: Stannar inte för röd ljus och Grov Abuse: Röd ljus bannen va när jag va ny i Staden och Grov Abuse va Den 7 september 2020 21:30 Då jag va Staff och gjorde ett stort misstag. Rödljus 2x och sen har det varit något om VPN

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ha rånat på bensin macken men en av dom försökte så vi gjorde det med men förstår mitt misstag och det kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka