Accepterad ZNG | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZNG

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Användarnamn: ZNG

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031185110/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ZNG

Vad är din discord tagg? ZNG#4104

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde vid torget med min Bugatti Divo och skulle göra en ursväng och sladdade max 2-3 meter sen körde jag ditt jag skulle sen tog det 2 min när jag kom fram och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag, tycker inte det va en giltig ban, Jag fick en ban för Suntförnuft för att jag sladda med en bil som inte va med mening och jag sladdade vid kanten av en GZ. Bilen jag hade är en Bugatti Divo och den är extremt svår att kontrollera, Det va inte med mening att ens sladda och det är inte ens en Kick för den delen och speciellt inte en ban på 3 dagar. Jag ser folk Hela tiden som sladdar där och då är det stora sladdar men det händer inget med dom. Jag sladdar aldrig i GZ eller något liknande, tycker bara att detta va lite onödigt och att det inte va värt det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad För: Stannar inte för röd ljus och Grov Abuse: Röd ljus bannen va när jag va ny i aStaden och Grov Abuse va Den 7 september 2020 21:30 Då jag va Staff och gjorde ett stort misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle vända och min bil tappa grep och jag gjorde en sladd på 2-3 meter och det fanns inget att göra annorlunda, Men nu vet jag vad som händer om jag gör det igen men det va inte med mening.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra divon nått me på ett tag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka