Nekad ZNG | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZNG

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
5
Användarnamn: ZNG

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031185110/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ZNG

Vad är din discord tagg? ZNG#4104

Vem var det som bannade dig? Oppa#0494

Hur lång tid var din ban? Permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: undviker ban, lyssnar ej på staffs, suntfönuft. ~^8Niklass0n_12FN Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att dom banna mig för Lyssnar ej på staffs och Undviker Ban men resten fattar jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom att det finns Anmälningar så to det ett tag så början av scenariot så va det att min Vice boss och min andra medlem skulle bli rånade vi Amfetamin vid motorvägen innan militär basen. och då säger dom till mig att dom skulle bli rånade och kör mot oss vi va bara 20-50 meter bort. vi kom och dom Van inte det scenariot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va en felaktigban och att det är helt jävla otroligt att detta hände. Så allt började med att vi skulle göra ett annat scenario och min Vice boss och en medlem och vi då som är några meter bort. Detta händer vid Amfetaminet vid motorvägen, Då börjar Elenur att råna min medlemmar och vi hör detta i komradion. Min Vice boss gör ett varnings skott mot dom och detta skiter dom i så dom kör efter Range Rover 1 och jag och 2 andra sitter i Range Rover 2. Då ser dom att det kommer en Range Rover till alltså 2an och den sitter jag i dom skjuter mot mina medlemmar och vi skjuter tillbaka för att försvara oss själva vilket är det rimligaste och det va det vi gjorde men vi försökte komma där ifrån men dom skjuter mer och dom alla dog då. Men min fråga är DÅ. Dom har en skottsäker bil och skjuter både SMG och en Pistol från den och det sa jag när jag satt i support att MAN kan inte ta ner en skottsäker ruta för att den är för stor och tung och det va deras ursäkt. Och dom emote abuse också och det finns det klipp på vi gjorde allt rätt och det är bara BS att man ska få ban för en sak som detta och får även PM av Vinzzy men det står ej kvar för jag tog bort han och han blocka mig och det stog "hahaha luffare" så onödigt. Men jag kunde inte skriva tillbaka och för han då blocka mig hans gäng förtjänar inte att vara kvar för vi har haft andra scenarion med dom att allt är vårat fel och att det är vi som gör fel. Men dom försätter att försöka ta ner oss eller råna. Men när dom då försökte råna oss så fick dom stryk igen. och fick även höra att dom hade 2 vapen och 2 knivar mot 4 Guns och 1 SMG men nope dom tror att dom kan få ner oss vilket dom fick reda på senare. när vi då tog ner dom så tog det ett tag innan dom ville ha oss i support så då gick vi in och det va Oppa som tog emot oss. vi kommer då in och sitter där en stund och försöker att förklara vad som har hänt och våran synvinkel på situationen. Men Oppa fortsätter att säga Nej det är redan bestämt. Men varför finns ens anmälan om man inte ens kan förklara sin situation om det som hände och jag håller med om att jag sa grejer som inte ska sägas med det va som han inte brydde sig. Tänk dig själv att ditt gäng som du har arbetat på i 1 månad 5-8 timmar om dagen blir nedstängt för detta och att alla grejer och pengar har bara kastats iväg tycker. Och vi frågade även att få prata med en högre men NEJ han mutade och fortsatte prata om vad vi gjorde fel. Och det är alltid något sorts support ärende om allt inom gäng och detta va droppen asså.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad För: Stannar inte för röd ljus och Grov Abuse: Röd ljus bannen va när jag va ny i Staden och Grov Abuse va Den 7 september 2020 21:30 Då jag va Staff och gjorde ett stort misstag. Rödljus 2x och sen har det varit något om VPN

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte ha sakt det jag sa men annars Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska kontrollera hur arg jag blir

Har du läst våra regler? Ja

Supports får inte ta hand om banöverklagningar som har med DC ban att göra.

Denna banöverklagan kommer jag att neka då ditt beteende var under all kritik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka