Vidare till intervju Znaxse | Chef-jobb ansökan [Jönsson Fastighetsbyrå] [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Vilmer

Vad heter du på discord? Znaxse

Hur gammal är du? 2008/15år

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jönsson Fastighetsbyrå har alltid varit något jag tyckt varit kul och just därför vill jag bli chef här och utveckla denna verksamhet och arbetsmiljön. Mina planer för Jönssons är först och främst Aktiviteten och strukturen i Arbetet. Just nu som det ser ut från mitt perspektiv tycker jag att det ser ut som att aktiviteten från Jönssons inte har varit på topp. Det kan bero på före detta chefen men jag vet inte. Ni Jobb Ansvariga kanske har en annan överblick på situationen men det är så jag känner att det är just nu. Arbetarna är en viktig del inom just detta yrket tycker jag. Man ska sticka ut som person för att få ett gott öga från mig. Gör du ett bra jobb och kunderna gillar vad du gör finns det alltid möjlighet för t.ex. Lönehöjning eller extra bonus från min egna plånbok. En Fastighet är inte en liten investering IG eftersom dem kan kosta upp mot 10miljoner och därför har jag alltid en baktanke på hur köparen tycker att arbetarna arbetar. Som om dem engagerar sig eller om dem verkligen är där för just dig och tar deras tid för att hjälpa kunden. bemötandet och försäljning. Jag har nästan ingen aning om hur systemet har sett ut tidigare men jag tänker att bemötandet och hur man försäljer fastigheter kan locka fler personer som t.ex. att man åker runt i en företags bil och gör reklam för Jönssons för att få mer kunder som väljer just våran fastighetsbyrå eller att m an ofta skriver ut annonser om att vi t.ex. har rea eller att vi allmänt har öppet!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag inte riktigt har kunskaper inom just speciellt detta yrke då det har varit svårt att få anställning på ig och därför har jag en sämre överblick på verksamheten. Men åt andra sidan skulle jag säga att jag har mer koll på just chef positionen och pressen som ligger på det. Jag har själv varit biträdande chef på lite mindre ställen för ca 1 år sedan men under denna nya period kring 2023 har jag varit P/A på både SC-Styling och lite längre bak har jag varit P/A på både Vianor och mekonomen. Jag har koll på vad som behövs för att driva ett företag och kompetensen som behövs för att få allt att fungera. Alla system som Faktura system och Panelen vet jag hur det fungerar och har tidigare erfarenheter. Och inom just Fastigheter på unive har jag koll på hur man skapar hus m.m.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 17:00-21:30
Tisdagar: 15:00-22:00
Onsdagar: 16:00-21:30
Torsdagar: 15:00-22:30
Fredagar: 14:00-01:30
Lördagar: 10:00-02:00
Söndagar: 10:20-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope!

Har du läst våra Regler? Japp.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka