Accepterad Znaxse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220579361/

Ditt Hex-ID: 11000014b1edc21

Vad är din discord tagg? Znaxse

Vem var det som bannade dig? Anitcheat/ fiveguard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad utav anticheatet eftersom jag hade en bigger hitbox fil inlagd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag gick in på unive var jag inne på en server som heter "cosmic King of the hill" vilket är en skjut server där dem inte bryr sig om fusk m.m. Därav innan jag går in på den servern brukar jag sätta på en bigger hitbox vilket ger en större area att träffa huvudet vilket också gör att man kan skjuta en bit utanför kroppen men ändå träffa huvudet. Sedan valde jag att gå in på unive. Jag glömde helt av att jag hade på detta fusket då och därmed blev jag anticheat bannad. Det var helt mitt fel och jag ångrar det grovt. Jag tar på mig skulden och är till 100% ansvarig för mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban eftersom att det var helt mitt ansvar och jag som gjorde fel från första början. Jag ångrar detta grovt och skulle aldrig någonsin använda fusk om jag inte visste att det var tillåtet. Jag har under flera år spelat på unive och jag vill inte att det ska sluta med en ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10 gånger innan exkluderande felaktiga banns. Efter varje ban har jag förstått mina misstag och därav inte upprepat det. Jag lär mig verkligen utav mina bans vilket man kan se på mellanrummet utav bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte använda fusk från första början men jag hade även kunnat vara mer nogrann för att minska risken utav att bli bannad. Jag bröstar detta och ser det som jävligt dumt men som man säger. Man lär sig utav sina misstag vilket jag tror på och utgår ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att inte använda fusk men även att vara mycket tydligare och noggrannare innan man går in på en server där fusk inte är tillåtet. Nu när jag kommer tillbaka till unive om jag skulle bli godkänd kommer jag om installera både gta5 och fivem för att försäkra mig om att jag inte har något dåligt inne

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA! //Vet att jag inte skriver lika mycket som för men tänkte bara ge det en chans för hade vart kul att komma tillbaka\\ .

Använder du RPF filer igen då kommer du inte få fler chanser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka