Accepterad Znaxse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220579361/

Ditt Hex-ID: 11000014b1edc21

Vad är din discord tagg? Znaxse#2618

Vem var det som bannade dig? T4arget

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt som polis och tog ut svarta pengar ifrån fråddet utan att lägga tillbaka dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick som vanligt in på datorn. Jag gick in på Unive och valde min karaktär "Molle" Vilket var min hund karaktär där jag rpade som hund. Hängde jag på piren och blev upp hämtad av min karaktärs ägare. Efter en stund kände jag att det inte fanns så mycket att hitta på som hund så istället byte jag karaktär genom /spawnmenu där valde jag min poliskaraktär "Hugo Lundberg" så fort jag kom in ringde jag till min kompis som jag skulle ut på span med vi åkte ut på span och var ute i ca 1h. Efter det skulle han dra så jag åkte ut på en MC patrull. Jag gjorde lite trafikstopp åkte på biljakt helt enkelt rädd så dött. Jag åkte tillbaka till station för att se om jag kunde åka ut som målad enhet-bil. Hittade en person att åka ut på patrull med, vi körde trafikstopp och åkte på rån. sedan var vi påväg tillbaka till station eftersom att min kollega skulle dra. Jag stod helt ensam på station och hade inget att göra. Redan där fick jag den dummaste ide jag någonsin fått under min tid på unive. Den iden var att ta ut saker ur polisstashet och försöka komma undan med det. Det är någonting som jag aldrig skulle försökt med eftersom att det var en sån dum ide. Jag visste under hela tiden om att det finns loggs på att man tar ut saker ur t.ex. frådd. Just då hade jag inget tänk alls det var bara KÖR och sen inte tänka på konsekvenserna vilket gjorde hela situationen värre. Detta är den dummaste saken jag gjort under hela 1 år som jag har spelat på unive. Jag mådde så dåligt efter att ha gjort detta eftersom att jag visste att det var grova konsekvenser på det. Efter att jag tog ut pengarna så skulle jag dra offline en stund då jag skulle på träning. Det var under den tiden som jag var offline som jag kom tänka på att de var så dummt gjort. Jag fick tankar om att jag inte skulle gjort så att jag skulle få indragna roller m.m. Det konstiga för mig var att jag hela tiden visste om att det skulle komma konsekvenser på det jag gjorde. Efter ca 3h får jag redda på det genom en tagg i unive medlems generellt chatt av T4arget. Redan där visste jag att det bara kunde vara en sak. Jag klickar in från mobilen och går in på DC. Jag går till chatten och kollar mina roller. Samtidigt ser jag att dem börjar försvinna. Där fattade jag direkt att det var pågrund av att jag tagit ut svarta pengar ur fråddet. Jag fick stora skuld känslor redan där att det var mitt fel och det var jag som gjorde det. Jag blev inte sur på att T4arget hittat de i loggsen rättare sagt blev jag sur på mig själv och att det var sjukt hur jag kunde göra det. Jag har lagt så mycket på unive. Jag har gjort så mycke för servern och hade precis ansökt till M-A. var liksom helt exalterad på att få svar eller se om jag iaf kunde få ta en intervju. Jag har tidigare varit staff 3 gånger. Alla gånger lika roliga och därför tänkte jag att inte börja med staff utan att bli M-A först eftersom att jag aldrig varit M-A och ville tästa på. Nu ska vi inte byta ämne utan hålla oss till bannen. Helt enkelt är detta en utav dem tråkigaste grejer som hänt mig på unive. Jag har blivit av med mina roller en gång innan för att jag var inne på en server som jag trodde var 100k or die server. Där var jag ny till unive hade bara spelat på unive i 2 månader då så hade inte kammat hem så mycket grejer alltså hade jag inte kommit så långt inom rpn. Nu när jag ser på det har jag haft en sån grym tid på unive med flera bra rpare som har drivit min rp framåt. Jag har hållt en bra rp nivå som andra spelare kan se upp på, "den här killen var grym på rp" har till och med fått beröm över min rp och att jag har sån godton mot alla spelare oavsett vad. Den rpn har jag utvecklat från en specifik spelare till mesta dels. Han har gjort mycket för att bygga upp folks rp nivå och min rpa har han byggt upp så högt att JAG till och med får cred för min rp. Denna spelare är !Matteboy! Han har sån sjuk rp nivå så den går it att beskriva. Han gör så utdragna scenarion som blir så roliga. Has rp nivå går ej att beskriva. Han driver andra framåt och en av dem han har fått framåt är mig själv. han har gjort mycket för mig. vi har rpat mycket tillsammans med varann och det har alltid varit seriöst och roligt. Det är just han som har hålt mig fast vid rp. Jag är driven till att rpa på unive. Varje dag tänker jag " fan va skönt att komma hem och rpa" de är något jag ser framåt som gör mig så glad. Unive har blivit en del av min rutin, finns alltid något att göra. Det är verkligen än plats med roliga spelare. Jag vill just nu bara komma tbx till unive. Jag förstår att jag gjort fel och att jag inte riktigt tänkte på vad jag gjorde utan att det bara hände. Jag är så ledsen på mig själv att jag gjorde så mot både mig själv och andra som tappat förtroendet på mig nu. Jag vill mer än mest bara komma tillbaka nu och jag hoppas verkligen att du hade kunnat ge mig en chans T4arget!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban eftersom att det var jag som gjorde fel och att jag behöver stå för det jag har gjort. Gjort e gjort kan inte flytta tillbaka tiden. Jag får acceptera mig själv och bara be för mig själv om att få den godkänd eftersom att jag så jävla gärna vill komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 9 gånger innan. Alla mina bans handlar om helt olika saker varje gång så jag har tagit lärdomar av mina bans och inte gjort om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att göra det dumma som nu hände att jag inte gick in i fråddet och tog de svarta pengarna som låg där. Istället hade jag kunnat låta dem varit och skitit i att ta dem. Att jag tog dem från början var ett riktigt dumt beslut och skulle inte hänt egentligen. Det var sjukt onödigt att jag ens gjorde det från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket från min ban. t.ex. att inte ta saker från fråddet. Att skita i att ta saker som är ens egna. Att tänka efter innan man gör någonting. Jag hoppas hoppas verklige natt jag får komma tillbaka till unive och jag kan bara be och be till mig själv att jag presterar tillräckligt mycket och att jag verkligen får ut allt jag vill säga och hur jag egentligen tycker. och att jag verkligen gjort fel!

Hoppas hoppas att du kan förlåta mig för det dumma jag gjort T4arget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka