Accepterad Znaxse | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Ditt discordnamn: Znaxse#2618 -znaxse

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är en stabil person som är mogen och tål det mesta. Jag ser kritik som motivation och gör om och gör rätt om det blivit fel. Jag jobbar bra med andra personer och har bra samarbetsförmåga och. Jag är lättlärd och lär mig nya saker hela tiden. Jag går inte efter att bara banna för folk gör fel utan jag tänker efter innan och kanske bara ger varning i support eller bara en tillsägelse. Man lär sig inte av att bara bli bannad hela tiden utan behöver även veta vad det är man gör fel varje gång därför tycker jag det är bra om man efter ett scenario som t.ex. gått fel och man märker att en spelare just gör regelbrott. Då behöver man inte banna direkt, Ta in dem i support och prata med dem för att få det både roligare för dem och roligare för motparten efter som att personen förhoppningsvis lär sig efter en varning. Jag kan det mesta redan så jag kommer snabbt in i tempot man jobbar i och kommer göra allt för att jobba mig uppåt mot nya saker och mål

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att dels Medlemskap är för lätt att få så vi får in personer som inte alls egentligen vill rpa för att ha roligt utan bara för att förstöra. Detta tycker jag är väldigt tråkigt då vi strävar efter en hög och rolig rp nivå för alla på servern. Jag tycker även att den sociala rpn kan förbättras, den är bättre än vad det var i början av 2023 så vi har gjort framsteg med det finns fortfarande saker som kan förbättras. Det går framåt i alla fall och det är alltid positivt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och övriga i staff teamet kan tänka på när vi tar t.ex. in fler medlemmar till servern att vi blir lite bättre på att ta beslut och inte godkänna bara för att godkänna utan även att personen ska vara vettig, kunnig och veta hur man rpar stabilt och hur alla regler fungerar m.m. Visst att det kommer folk som aldrig rpat innan men det betyder inte att vi ska neka dem för det. Istället kan vi vägleda dem och visa hur system fungerar och hur man får bra rp. Ibland när jag rpar märker jag att vissa medlemmar har sämre rp en icke medlemmar och det är väldigt roligt att se. En helt ny rpare är bättre på rp än en person som har spelat i ett år. Det är tråkigt att se personer som egentligen vet och är bra på att rpa men väljer istället att förstöra eller inte försöka alls.

Sociala rpn. Den sociala rpn har blivit bättre men fortfarande inte helt perfekt. detta vill jag förändra, Jag kommer vara strikt och inte vara feg för att ta åtgärder. detta menas inte att det skjuts hela tiden men att vid få ställen/ vid olika gäng är det folk som fortfarande inte går efter social rp utan bara vill skjuta och klä sig med 100k or die kläder. Detta är ett stort problem från min sida och är något jag vill förändra!
Jag vet att alla i staff teamet försöker sitt bästa för att få bort problem och jobbar grymt hårt för att få en bra nivå på rpn. Jag hade velat ta del i detta och jobba med andra staffs för att ha roliga stunder och utveckla rpn!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Från min sida agerar man professionellt genom att vara en bra förebild för servern och visa hur det faktiskt ska vara. våga ta beslut oh åtgärder på vem som helst. Vågar du inte ta åtgärder så har du inte så mycket att göra som staff egentligen. Våga ta initiativ och göra skillnad i rpn. Om du inte vågar ta åtgärder för att du är rädd för att få ett support ärende efter eller att du ska få en staff anmälan på dig så passar du inte in egentligen. Man ska även agera professionellt genom att visa engagemang i din egna rp och även visa att du vill få bort de dåliga rparna och ta in folk som verkligen bry sig. Lall. Lall är något som inte tolereras någon stans när man tar ärenden eller bara gör staff jobb helt enkelt. Det förstör som fan för servern och det gör inte bara så du får ett dåligt rykte utan även servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 17-23
Gym mitt på dan
'
tisdag 15 - 22
Ledig

onsdag 16 - 22
träning på kvällen

torsdag 15 - 22
gym morgon

fredag 15 - 02
träning på eftermiddag

lördag 13 - 01
Ledig

söndag 13 - 22
Ledig

varierar utifrån gym, träningar och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 1 April 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit helper flertal gånger innan. Det har varit lika roligt varje gång och man lär sig alltid något nytt. Jag lär mig saker snabbt och är engagerad i att lär mig nya saker hela tiden. Kritik är något som jag är glad över att få, Man kommer aldrig lyckas om man inte gör fel. Fel är sånt som händer och det hör till att göra fel för att sedan kunna lyckas. Man kan inte vara bra på allt men man lär sig om man verkligen försöker. Detta är något jag tänker på när jag varit staff tidigare. Ha kul och gör servern till en riktigt bra plats tillsammans med andra staffs. Detta har jag haft med mig under hela tiden jag vart staff innan och har det alltid i bakhuvudet för att sedan kunna lära mig nya saker. Man jobbar hårt för att komma vidare. Försökt jobba mig upp men det går inte varje gång, Jag försöker i alla fall om och om igen och det är de jag tycker är så roligt med att vara staff. Man lär sig nytt efter varje dag och kommer ha lika roligt under hela tiden. Jag har kvar alla commands och vet hur saker fungerar. Jag vet hur man tar ärenden proffsigt och jag jobbar hårt på forumet för att kunna få in nya medlemmar till servern eller t.ex. nya servervakter. Jag vet hur alla system fungerar så det tvekar jag inte på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka