Nekad ZNAPPED | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZNAPPED

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-ZNAPPED-/

Ditt Hex-ID: 1100001099ae33a

Vad är din discord tagg? ZNAPPED#9227

Vem var det som bannade dig? Gamme

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "vdm -Alkolist I Gamme"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet, eftersom jag skrev med han som bannade mig, så blev jag bannad för jag satt i en bil, medans någon annan på servern använde bilen för VDM, varför just jag blev bannad, när inget specifikt hade skett på piren, eller då jag gjort något fel är bortom mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en ny bil på Sara's, och hade åkt runt och skjutsat folk runt stan, och tillslut, innan jag blev bannad, så var jag ute på piren och spelade musik/driftade runt på den tomma sidan av parkeringen utan att ha kört på/över en ända individ, träffade inte ens en bil under perioden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för jag vet till 100% att jag inte dödat en ända person under hela min speltid, samt att han som bannade mig själv inte verkade ha bevis på att jag gjort något, utöver "Du körde i en bil". Fel plats vid fel tillfälle. Video bevis : https://www.youtube.com/watch?v=pM-2aG-5YEw

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart på piren? Även fast jag inte bevittnade något hända där, inte sitta i en bil, för att någon annan tydligen var i en och skapade uppror? Jag vet verkligen inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att "Innocent until proven guilty", eller Oskyldighetspresumtion, inte har stor vikt hos några av era admins.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka