Accepterad znapix | Ban överklagan [Heeblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dwdadawdvvawbr

Icke Medlem
Meddelanden
305
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198139518/

Ditt Hex-ID: 110000149c8747e

Vad är din discord tagg? znapix#0001

Vem var det som bannade dig? Heeblom

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: gohsdp Anledning: powergaming Går ut om: 1 dagar 23 timmar 50 minuter Placerad av: Heeblom ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för att jag powergamade och det var 100% mitt fel och jag står för det, jag ber om en andra chans och jag hoppas att jag kan få den för jag jag kan bättre än såhär. Jag ber om ursäkt för min powergaming. Sorry! ska inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare kör vid vägen nära piren vi krockar och jag väljer att köra vidare då jag inte tänkte klart men lovar att detta inte ska hända i framtiden och jag ber om ursäkt till dig @heeblom för min rp nivå men iframtiden ska detta aldrig hända igen, jag hoppas jag kan få en andra chans då jag har planerat många roliga saker med mitt gäng idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan jag gjorde fel och jag ska aldrig göra om det för jag vet att jag kan bättre och jag brukar inte rpa så dåligt och powergamea men jag vet att jag kan bättre iallfall så därför ber jag om en andra chans. FÖrlåt för min dåliga nivå det jag kan göra är att göra om och göra rätt till nästa gång. inser nu i efterhand att det var väldigt dumt o onödigt gjort, vet inte vad som flög i mig i just den sekunden. Sorry det ska inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för combat logg och det ångrar jag enormt mycket och det var dumt att göra det. Men nu efter den bannen så har jag lärt mig angående bannen och förbättrat mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och rpa på skador eftersom att det är det man ska göra och jag borde vetat bättre det erkänner jag. Det var jag som gjorde fel, men nu efter den bannen så har jag lärt mig angående bannen och ska förbättra mig. Förlåt ännu en gång hoppas jag får den andra chansen då jag har mycket spännande som ska hända idag ingame med mitt gäng.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska aldrig powergamea oavsett vad och jag ska bete mig för jag inser hur onödigt det var också, allt blev bara pannkaka av hela saken, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, nästa gång ska jag hålla min nivå på en bra nivå. Detta ska då inte förekomma igen och jag lovar att förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka