Inaktuell znapix | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dwdadawdvvawbr

Icke Medlem
Meddelanden
305
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: znapix#0001

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill hjälpa folk som är nya till servern och att de ska känna sig trygga och välkomnade, jag gillar att hjälpa till och det som får folk att bli glad gör mig glad, jag har länge velat bli staff och testa på att jobba som staff, Jag ser också mycket lall och andra regelbrott som jag vill minska och förbättra, jag är redo för ansvaret och kommer göra mitt allra och jag är väldigt driven så jag tror jag skulle passa som staff, jag vill hjälpa till och förbättra och reducera olika saker på servern och jag ser ofta mycket lall och andra typer av regler som bryts när jag rpar dagligen. Jag vill gärna hjälpa till att straffa/hjälpa spelare som inte sköter sig och bryter mot regler så att dem lär sig till nästa gång. Jag skulle varit Jag har också börjat tröttna på att rpa och känner därför att jag vill göra en skillnad i vad jag gör och att ge tillbaka det roliga jag har haft, Jag kommer vara otroligt aktiv och ta ingame reports, support, specca runt ingame så att folk inte bryter mot regler. Jag tycker det skulle vara väldigt kul att bli staff och jag skulle göra mitt allra bästa och ta vara på min chans.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv minst minst 12 timmar om dagen och jag är alltid aktiv på mobilen ifall jag skulle behöva nås om jag inte är vid datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit servervakt ett tag, jag har kollat på mång av Philip320s youtube videor och lärt mig en liten del av vad man gör som staff, sedan har jag vänner som har varit och är staffs, de visar mig lite hur man arbetar och vad man arbetar med.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att jobba inom vad som helst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka