Inaktuell zmuurf | Whitelist ansökning [Öggle Flackar] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? zmuurf #3738

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Här har vi Marcus Lindelöf, en 25 årig grabb som kommer från en hyfsat rik familj där både hans mor och far har en väldigt rik bakgrund. Han har två syskon där Linus är mellanbarn. Hans syskon hade väldigt bra betyg i skolan vilket gjorde att dem kunde i princip välja vilken skola dem ville, det slutade med att dem valde den bästa skolan i stan. Men så här var det inte för Marcus, han hade inte de bästa betygen i skolan vilket gjorde att han inte kunde välja en av de bättre skolorna fast det skadade inte Marcus eftersom att han valde fordons linjen. Han har nämligen ett extremt stort intresse för bilar och han ville följa sin dröm fullt ut. Han blev dock ifrågasatt av både sina föräldrar och sina syskon men eftersom att Marcus är en väldigt stark person inombords stod han upp för sig själv. Detta har även gjort att han är en väldigt jordnära person men fötterna på jorden och står upp för sig själv vilket gör honom till en väldigt stark person.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag har åkt runt i staden och köpt och tunat bilar och har därför fått en insyn på det flesta jobben som finns runt om i staden och blir bara mer och mer intresserad av att söka jobb. Jag kommer bidra med mycket till staden, bland annat så vill jag försöka få igång verksamheterna som t.ex Mekonomen eller Autoexperten så att mindre folk behöver vänta på att sin bil ska bli lagad eller fixad. Och eftersom att jag och min karaktär är väldigt bil intresserad så kommer jag att vara väldigt aktiv när det kommer till jobben. Jag kommer även att bidra med en extremt hög RP nivå och försöka ge alla en bra upplevelse med glada miner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på just den här servern är för att det är den enda servern jag är aktiv på och tycker att den är extremt mycket bättre en alla de andra servrarna som finns och tycker att det är en väldigt bra RP på servern. Varje gång jag spelar så får man bara vara med om glada och roliga upplevelser och lite udda upplevelser ibland men det är det som gör den här servern så bra, det finns nämligen så många olika karaktärer att man alltid upptäcker något nytt. Och eftersom att det är den enda servern som jag aktivt spelar på så känner jag att det här är det rätta steget att ta för att dels få en fin upplevelse på servern men även att utveckla min RP nivå.

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive ett rätt så bra tag nu, det var faktiskt en av dem första servrarna som jag spelade på och efter att ha spelat på lite olika servrar så var det Unive som jag fastnade för. Det är just det som jag skrev ovan som gjorde att jag fastnade för servern och att all design runt om i världen gör att man upptäcker nya saker hela tiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka ge alla en så bra upplevelse som möjligt på servern men att även utveckla min egen RP nivå. Och eftersom att det finns så mycket grejer att upptäcka gör att man bara längtar tills nästa gång man går in på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server utan det är Unive som jag är aktiv på och kommer förmodligen vara den enda ett rätt så bra tag framåt.

Fixa ditt discord namn så det stämmer och skicka ett PM till mig!

Stänger av inaktivitet då tråden inte rörts sedan Torsdags

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka