Nekad zmuurf | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? salami o bacon #3738

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 120-130 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför jag vill bli chef på Trygghansa är för att jag har jobbat där ett tag och fått en inblick i hur det här yrket fungerar och jag diggar det extremt mycket. Men känner nu att jag vill ta detta till nästa steg till att då bli chef för att kunna styra och ställa på företaget. Jag som person gillar att ha lite överblick i det jag håller på med så tror jag kommer passa riktigt bra faktiskt, men jag gör även detta för min egen skull, dels för att kunna få en större möjlighet att få kunna RP:a på ett helt annat sätt än att bara vara en anställd och sköta ett simpelt jobb utan jag vill få något lite större och utmanande för det är vad jag gillar, även för att kunna utveckla min RP nivå änne mer och bli ännu bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rätt bra erfarenhet inom jobbet då jag har jobbat där ett tag så jag vet hur allt fungerar och hur man ska vara som person för att bemöta ens kunder på bästa sätt, jag skulle också säga att jag har rätt bra erfarenhet inom ett chefs jobb då jag gillar att ha överblick och kunna styra o ställa utan att det blir orättvist, kommer inte vara nån chef som bestämmer allt utan inkludera de anställde för att dem ska få det så bra som möjligt men även för företaget.

Berskiv din karaktär? Marcus Lindelöf, han hade inte en lätt uppväxt då hans föräldrar hade väldigt stränga och höga krav på vad han skulle bli, i och med att hans föräldrar och deras föräldrar och förfäder hade en enorm förmögenhet med stora företag som gått i generationer så kom tillslut dessa krav på Marcus. Han var inte speciellt duktig i skolan, i alla fall inte om man utgår ifrån hans betyg. Dem såg inte riktigt bra ut, han var den flummiga och ofokuserade eleven i klassen som inte brydde sig särskilt mycket men det fanns en anledning, han ville gå fordons linjen där betygen inte är på topp men det var ju totalförbud enligt hans föräldrar. Dem bråkade dag in o dag ut om det här gymnasiet att Marcus tillslut blev lite deppig och tappade det totalt. Han kom aldrig in på något gymnasium vilket gjorde hans föräldrar extremt besvikna att dem till och med skämdes över deras son. Men efter ett par år som Marcus har försökt hitta jobb som tyvärr inte gått rätt väg, bestämde han sig för att motbevisa sina föräldrar om att han inte var en hopplös son och ville därför starta eget och förhoppningsvis bli en framgångsrik person som kan göra sina föräldrar stolta efter ett hårt arbete.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, ca 6-10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle definitivt fortsätta spela på servern, bara för att man blir nekad så förstör inte det hela ens intresse för servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka