zmuurf
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, gjorde inget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och kanske 6 eller 7 andra var inne på Marja-lisa och väntade på att dem skulle öppna. Då säger en kille "den som slår ner grabben som precis sprang ut får 20 tusen". Då springer alla ut och börjar smattra slag på killen. Jag sprang också efter men det var bara för att se hur det gick. När killen som skulle betala kommer fram frågar han vem som slog ner killen men alla var tysta så då tog jag skulden på mig själv för att tjäna lite enkla pengar. Sen ganska direkt efter blev jag bannad och fattade ingen ting.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag var helt oskyldig. Det enda jag gjorde var att att ta på mig skulden efteråt men jag rörde aldrig personen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En för VDM i 30 minuter, en för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som var en ren olyckshändelse som även blev överklagad (godkänd) och en för RDM i 20 dagar som också var en ren olyckshändelse, även den överklagades (godkänd).
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte eftersom att jag inte har en blekaste aning om varför jag blev bannad, jag gjorde inget fel.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte jätte mycket, men om man ska utgå ifrån det som hände så ska jag inte ta på mig skulden för en misshandel framöver. Det är väll det jag kan tänka mig.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, gjorde inget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och kanske 6 eller 7 andra var inne på Marja-lisa och väntade på att dem skulle öppna. Då säger en kille "den som slår ner grabben som precis sprang ut får 20 tusen". Då springer alla ut och börjar smattra slag på killen. Jag sprang också efter men det var bara för att se hur det gick. När killen som skulle betala kommer fram frågar han vem som slog ner killen men alla var tysta så då tog jag skulden på mig själv för att tjäna lite enkla pengar. Sen ganska direkt efter blev jag bannad och fattade ingen ting.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag var helt oskyldig. Det enda jag gjorde var att att ta på mig skulden efteråt men jag rörde aldrig personen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En för VDM i 30 minuter, en för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som var en ren olyckshändelse som även blev överklagad (godkänd) och en för RDM i 20 dagar som också var en ren olyckshändelse, även den överklagades (godkänd).
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte eftersom att jag inte har en blekaste aning om varför jag blev bannad, jag gjorde inget fel.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte jätte mycket, men om man ska utgå ifrån det som hände så ska jag inte ta på mig skulden för en misshandel framöver. Det är väll det jag kan tänka mig.
Har du läst våra regler? Ja