Nekad zmuurf | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/

Ditt Hex-ID: 110000143907859

Vad är din discord tagg? zmuurf #3738

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle tro för att jag och en annan körde runt i en hamburgare lite överallt och kom in i lite olika scenarion som pågick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt på parkeringen vid torget och knöt lite kontakter eller försökte lära känna lite folk. Sen från ingenstans ser jag en hamburgare som bil rulla in på parkeringen. Då var det en från Mekonomen som körde den och jag frågade om jag fick ta ett varv med den. Då hoppade jag in i förarsätet och Mekonom killen i passagerarsätet och så körde vi. När vi var på väg tillbaka trillar vi igenom marken med bilen och bara föll rakt ner och då säger Mekonom killen att vi hoppar ut på 3. Vi hoppar ut och jag dog men blev skjutsad till sjukhuset av Mekonom killen. När jag hade fått hjälp kommer Mekonom killen och säger att hamburgaren blev snodd så då ringde vi en vän som kunde skjutsa oss runt för att hitta den. Efter ett tag hittar vi den och tar tillbaka den. Det är nu Mekonom killen som kör. När vi kör tillbaka körde vi förbi en skottlossning men då väljer Mekonom killen att vända tillbaka och körde efter dem som sköt och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag inte gjorde något fel. Den enda jag gjorde var att lära känna lite folk och åkte runt lite i hamburgaren. Sen det med skottlossningen så var det inte jag som körde och ifrågasatte dessutom varför han vände och körde efter eftersom att vi dels riskerar våra egna liv, stör RP scenariot och det är bara helt orealistiskt att dra efter ett par kriminella som skjuter. Även om det inte var jag som körde så inser jag vad felet var i det hela och tycker att det var ett extremt dåligt beslut av Mekonom killen att köra efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått 5 bans tidigare. En var för VDM i 30 minuter för att jag körde över en person med automatvapen som försökte råna mig, en för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som bara var en ren olyckshändelse som även blev överklagad (godkänd), en för RDM i 20 dagar som också bara var en ren olyckshändelse där även den blev överklagad (godkänd), en för failrp i 10 dagar där jag verkligen begick ett misstag och insåg själv vad felet var och väntade därför ut tiden. Kommer faktiskt inte ihåg vad den senaste bannen var om jag ska vara helt ärlig.

Jag har verkligen lärt mig en läxa efter dessa bans och tagit lärdom av dem och min RP nivå har förbättrats extremt mycket efter dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle bara ha återgått till det jag gjorde innan efter att jag hade tagit min runda med hamburgaren och inte fortsatt hänga med på hamburgar körningen eftersom att jag själv nu i efterhand känner att det inte var nån särskilt bra RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig en läxa och tagit lärdom av den här bannen eftersom att jag själv inser vad som är fel med det jag gjorde och kommer verkligen inte göra om något liknande igen. Som jag skrev förut, min RP nivå har förbättrats extremt mycket och känner att jag är redo att komma tillbaka på servern igen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top