zmuurf
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skulle gissa på att jag slog ner en kille utan ett scenario/anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod inne på Marja-lisas och väntade på att få köpa bil. Det var extremt lång kö, enda vägen ut till dörren vilket gjorde att folk blev väldigt lätt irriterade för att det tog så lång tid. Sen kommer det en kille in springandes och bara förstör totalt. Han stör både alla kunder som stod och vänta i kön och bilsäljarens arbete. Det gjorde att lite mer en hälften av alla i kön sprang efter honom inklusive mig och knockade till honom. Efter det går alla tillbaka och ställer sig i kön och det blir lugnt igen, men då kommer samma kille tillbaka och fortsätter. Då blir vi väldigt irriterade och en i kön säger då "kan vi inte bara slå ner han igen så att han lär sig en läxa". Jag håller med och tar initiativet och säger att jag tar hand om honom och slår till han 2 gånger, sen blev jag bannad 1 sekund efter det hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag faktiskt hade en anledning till att slå till honom. Han stod dessutom redo i position för att slåss så det var därför som jag attackerade honom. Tycker även att det är lite överdrivet med 20 dagars ban för en sån sak. Samtidigt som jag tycker att det var en felaktig ban kan jag hålla med om att varför jag fick bannen men tycker fortfarande att 20 dagar är lite mycket för en sån sak.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina 2 förra avstängningar var rena olyckshändelser där en av dem överklagades. En var för VDM i 30 minuter och den andra var för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar och blev överklagad (godkänd).
VDM bannen - Det som hände var att jag och ett par andra var på en farm uppe i landet och då kommer det en bil där 4 rånare med automatvapen springer ut och hotar oss. Precis innan dem kom hade jag hoppat in i min bil för att köra därifrån men dem blockade utvägen. Som tur var så såg dem inte mig i bilen vilket gjorde att jag egentligen bara kunde köra därifrån men valde att avvakta. När rånarna sen hade fokuset på dem andra på farmen tog jag chansen att fly men en av rånarna går framför mig och blev då påkörd. Min lärdom av den här bannen är att jag tar det mer försiktigt med bilen och verkligen tänker efter vad jag gör.
"stöld av tjänstefordon" bannen - Det här var en ren olyckshändelse. Hade kört till polisstationen för att anmäla ett brott men dörrarna var låsta och ingen var där. När jag då vänder mig om för att gå därifrån ser jag en polisbil köra förbi väldigt långsamt vilket gjorde att jag kunde springa ikapp dem. När dem stannade för att snacka med mig gick dem ur bilen och jag gick efter, men istället för att trycka på tangenten D för att gå höger efter dem trycker jag på F och hoppar in i bilen. Efter bara ca 3 sekunder blev jag bannad och jag försökte absolut inte sno bilen för jag hade ju en egen bil som jag hade kört dit med. Min lärdom av denna bannen är att jag är mer försiktig och har mer koll på vilka tangenter jag trycker på.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda i den här situationen hade vart att läsa av läget innan jag tog förhastade beslut och försökt snacka med personen för att se vad han ville. Mycket mer hade jag nog inte kunnat göra annorlunda förutom att bara ha skitit i honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig något efter den här bannen. Det jag har tagit i lärdom av det här är att läsa av situationer och försöka snacka sig ur problem utan att ta till med våld.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skulle gissa på att jag slog ner en kille utan ett scenario/anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod inne på Marja-lisas och väntade på att få köpa bil. Det var extremt lång kö, enda vägen ut till dörren vilket gjorde att folk blev väldigt lätt irriterade för att det tog så lång tid. Sen kommer det en kille in springandes och bara förstör totalt. Han stör både alla kunder som stod och vänta i kön och bilsäljarens arbete. Det gjorde att lite mer en hälften av alla i kön sprang efter honom inklusive mig och knockade till honom. Efter det går alla tillbaka och ställer sig i kön och det blir lugnt igen, men då kommer samma kille tillbaka och fortsätter. Då blir vi väldigt irriterade och en i kön säger då "kan vi inte bara slå ner han igen så att han lär sig en läxa". Jag håller med och tar initiativet och säger att jag tar hand om honom och slår till han 2 gånger, sen blev jag bannad 1 sekund efter det hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag faktiskt hade en anledning till att slå till honom. Han stod dessutom redo i position för att slåss så det var därför som jag attackerade honom. Tycker även att det är lite överdrivet med 20 dagars ban för en sån sak. Samtidigt som jag tycker att det var en felaktig ban kan jag hålla med om att varför jag fick bannen men tycker fortfarande att 20 dagar är lite mycket för en sån sak.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina 2 förra avstängningar var rena olyckshändelser där en av dem överklagades. En var för VDM i 30 minuter och den andra var för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar och blev överklagad (godkänd).
VDM bannen - Det som hände var att jag och ett par andra var på en farm uppe i landet och då kommer det en bil där 4 rånare med automatvapen springer ut och hotar oss. Precis innan dem kom hade jag hoppat in i min bil för att köra därifrån men dem blockade utvägen. Som tur var så såg dem inte mig i bilen vilket gjorde att jag egentligen bara kunde köra därifrån men valde att avvakta. När rånarna sen hade fokuset på dem andra på farmen tog jag chansen att fly men en av rånarna går framför mig och blev då påkörd. Min lärdom av den här bannen är att jag tar det mer försiktigt med bilen och verkligen tänker efter vad jag gör.
"stöld av tjänstefordon" bannen - Det här var en ren olyckshändelse. Hade kört till polisstationen för att anmäla ett brott men dörrarna var låsta och ingen var där. När jag då vänder mig om för att gå därifrån ser jag en polisbil köra förbi väldigt långsamt vilket gjorde att jag kunde springa ikapp dem. När dem stannade för att snacka med mig gick dem ur bilen och jag gick efter, men istället för att trycka på tangenten D för att gå höger efter dem trycker jag på F och hoppar in i bilen. Efter bara ca 3 sekunder blev jag bannad och jag försökte absolut inte sno bilen för jag hade ju en egen bil som jag hade kört dit med. Min lärdom av denna bannen är att jag är mer försiktig och har mer koll på vilka tangenter jag trycker på.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda i den här situationen hade vart att läsa av läget innan jag tog förhastade beslut och försökt snacka med personen för att se vad han ville. Mycket mer hade jag nog inte kunnat göra annorlunda förutom att bara ha skitit i honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig något efter den här bannen. Det jag har tagit i lärdom av det här är att läsa av situationer och försöka snacka sig ur problem utan att ta till med våld.
Har du läst våra regler? Ja