zmuurf
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/?l=swedish
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Det står inget namn i anledningen, står bara att jag blev avstängd och sen utav vilken anledning.
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ett tjänstefordon (polisbil)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört till polisstationen med min egna bil för att anmäla ett brott men dörrarna till stationen var låsta. Jag går därför ifrån och ser då en polisbil köra långsamt förbi så springer ikapp dem för att berätta vad jag har vart med om. Dem hoppar då ur bilen och jag ska gå efter, men istället för att trycka på tangenten D för att gå höger råkar jag trycka på F istället och hoppar in i bilen. Dem tror då att jag försöker sno deras bil vilket jag verkligen inte försökte. Efter bara ett par sekunder blir jag kickad från servern och fick 7 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom att det inte var med flit, men kan förstå att dem gjorde det dem gjorde för i deras ögon var det ju något helt annat. Dem ser en främmande man hoppa in i deras polisbil, så kan förstå att jag fick en ban men som sagt så var det inte meningen utan en olyckshändelse.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban på 30 minuter för VDM. Kom ett gäng grabbar med automat vapen mot mig och några andra. När dem hade fokuset på mina vänner tog jag chansen att fly eftersom att jag redan satt i bilen. Fick såklart lite panik så körde därför bara där ifrån utan hänsyn till något annat och en utav rånarna stod framför mig vilket gjorde att han hamnade under bilen. Jag har tagit lärdom av detta att försöka var lite mer försiktig med bilen och värna mer för mitt liv.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tiden så hade jag kanske tagit det lite lugnare och inte vart så på att jag börjar trycka på fel grejer men också kanske haft lite avstånd från bilen för att just undvika att hoppa in. Polisen har där med också lite bättre kontroll på än när man håller avstånd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag kommer göra annorlunda är väll att hålla mig mer lugn och visa mer respekt för polisen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zmuurf
Vad är din discord tagg? zmuurf #3738
Vem var det som bannade dig? Det står inget namn i anledningen, står bara att jag blev avstängd och sen utav vilken anledning.
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ett tjänstefordon (polisbil)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört till polisstationen med min egna bil för att anmäla ett brott men dörrarna till stationen var låsta. Jag går därför ifrån och ser då en polisbil köra långsamt förbi så springer ikapp dem för att berätta vad jag har vart med om. Dem hoppar då ur bilen och jag ska gå efter, men istället för att trycka på tangenten D för att gå höger råkar jag trycka på F istället och hoppar in i bilen. Dem tror då att jag försöker sno deras bil vilket jag verkligen inte försökte. Efter bara ett par sekunder blir jag kickad från servern och fick 7 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom att det inte var med flit, men kan förstå att dem gjorde det dem gjorde för i deras ögon var det ju något helt annat. Dem ser en främmande man hoppa in i deras polisbil, så kan förstå att jag fick en ban men som sagt så var det inte meningen utan en olyckshändelse.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban på 30 minuter för VDM. Kom ett gäng grabbar med automat vapen mot mig och några andra. När dem hade fokuset på mina vänner tog jag chansen att fly eftersom att jag redan satt i bilen. Fick såklart lite panik så körde därför bara där ifrån utan hänsyn till något annat och en utav rånarna stod framför mig vilket gjorde att han hamnade under bilen. Jag har tagit lärdom av detta att försöka var lite mer försiktig med bilen och värna mer för mitt liv.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tiden så hade jag kanske tagit det lite lugnare och inte vart så på att jag börjar trycka på fel grejer men också kanske haft lite avstånd från bilen för att just undvika att hoppa in. Polisen har där med också lite bättre kontroll på än när man håller avstånd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag kommer göra annorlunda är väll att hålla mig mer lugn och visa mer respekt för polisen.
Har du läst våra regler? Ja