Accepterad zMilano | Ban överklagan [ChalleR]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zMilano

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802723820/

Ditt Hex-ID: 11000013236e3ec

Vad är din discord tagg? zMilano#2887

Vem var det som bannade dig? ChalleR

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: mshvpi Anledning: kör som en galning utanför polis stationen Går ut om: 0 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: ChalleR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att challeR valde att banna mig för att jag körde helt orealistiskt vid polisstation mot piren. Det hade han rätt till at banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in och rpade jag var en stund och skulle jobba i Bahamas och bestämmde mig för att åka till piren och se ifall någon var interesserad att köpa min bil. efter att ha kört dit väldigt snabbt så fick jag en ban för att jag kör som en galning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag också själv tycker att det är väldigt tråkigt att bli bannad i en helg där man ser fram emot mycket på en fredags natt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flera är felaktiga och några när jag var ny. Och några där jag lallat i nutid det är väldigt få.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tänka efter vad gör innan jag verkligen gör det, och tänker hur jag kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att köra lugnt i staden eftersom det kan påvärka rpn hos andra, och tänka innan jag gör en sak

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka