Accepterad zMilano | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zMilano

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802723820/

Ditt Hex-ID: 11000013236e3ec

Vad är din discord tagg? zMilano#2887

Vem var det som bannade dig? Vet inte då det var en discord ban, men har för mig att det 320.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 9104-f77d255c50134953e942722ff26ece76.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en virus länk, det var ej jag utan jag track på den eftersom en utav mina vänner skickade och att jag trackk på den så att jag blev hackad och allt blev på kinesiska samt att det skickades den länken till de flesta utav mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade cs go på min dator, Efter ett tag skickar min vän ett meddelande och där ser jag en länk, han sa titta denna länken det är en multi tool som kostar 50 kr, Den personen som skicka till mig blev ej hackad utan han var på mobil och ville att jag skulle testa den för en nitro generator, efter att jag hade truckit på länken laddades den ner och sedan blev hela min discord vit och text på kineisska, som tur blev bara kontot hackat men sedan tog jag tillbaka det. Mitt konto är säkert just nu. När jag höll på och ta bort alla meddelande såg jag att den även skickades till 320, när jag tittar in står det att han skrivit va? och sedan blev jag blockad. Jag var tidigare Kriminell donator ++ och medlem samt jobbstyrning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan säga båda och, 320 gjorde helt rätt genom att banna mig eftersom jag skickade/ hackern skickade genom mitt konto till hans dc ett så kallat virus.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är jätte mycket av den tiden jag började på unive jag snackade halv ooc och lallde powergamade eftersom den tiden jag var icke medlem och visste ej hur man skulle rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att aldrig trycka på länkar jag ej känner till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig trycka på länkar jag ej känner till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka